(marts) Alene hjemme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. april 2009

MoarViborg

Så er min kæreste lige taget til Berlin for at arbejde, og han skal være der i en uge, og er altså først hjemme næste søndag! Er sikker på at alt nok skal gå fint, men det er nu mærkeligt at jeg skal være alene med Maya så længe - indtil nu har det jo været ganske rart lige at blive "aflastet" lidt om aftenen når han får fri fra arb!
Dog tror jeg det bliver hårdere for ham at være væk fra os Der sker jo så meget hele tiden her i starten, så han er selvfølgelig bange for at gå glip af nogle højdepunkter som f.eks de første smil Jeg er sikker på at vi får talt mere i telefon sammen i den her uge, end vi nogensinde før har gjort!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

Diana...

Selvfølgelig skal i nok klare det men hold da op jeg os synes det er rart at blive aflastet om aften os, men tror du har ret i at han kommer til at savner jer mere

Hvad laver din mand?

Hvordan går det med lille pigens mave?

Knus Diana

Anmeld

27. april 2009

Muffinmus

Uha, det bliver en spændende uge...men det skal nu nok gå helt godt tror du ikke?'

Anmeld

27. april 2009

cathrine&Oscar

Det bliver en rigtigt spændende uge, men er sikker på det nok skal gå. Hvor gammel er den lille?

Anmeld

27. april 2009

MoarViborg

Ja, det bliver bare rigtig spændende

Det går meget bedre med Mayas mave! Hun har stadig ondt et par gange om dagen, men slet ikke i samme omfang som i starten, og hun kan også afledes lidt fra smerterne nu! Så det er bare helt vildt dejligt! Hun er en helt anden pige nu!

Min kæreste er ingeniør indenfor software, og har en hjemmeside hvor han udvikler spil til. De har en afdeling i Berlin, og det er den han skal ned at besøge! Jeg har været med dernede et par gange, men Maya er stadig for lille til så lang en køretur!

Anmeld

2. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Hvordan gik det med, at være alene hjemme?

Jeg kan godt forstå, at du ikke vil kører så langt i bil med Maya - det er også en rigtig lang tur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.