For fanden da... Jeg er bare glad

- jeg savner min mand, men det er fordi vi næsten ikke har ses i ugen - selvfølgelig har vi ses og siddet vedsiden af hinanden i bilen osv. i weekenden, men altså, derfor ka man godt savne ham

- MEN jeg er bare SÅ glad

Det har været verdens dejligste Nordlys Fest hos Filips stenhuggeri... Super nice hyggelig lille marked... Som sidste gang vi var med. Nice mad, Nice fest, ok salg, hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygge... Ikke alene det, men fredag aften var hyggelig, da vi ankom og sagde hej til alle. Sov hos Dres og Jette i Daugård, var på marked hele lørdagen i SOLSKIN I APRIL - HIL VEJRET!!! - Sove hjemme i Daugård igen, søndag efter morgenmaden køre til tyskland og tanke cola og snacks til sommeren, mens husbonni blev tatoveret af Dres

Møde nye søde mennesker...
Jeg er glad for:
- Min bus (en verden af muligheder for transport til ingen penge)
- At være på årets første marked i solskin
Pensionister, der graver halvdelen af sin løvstikke op, gir os rababer og en bunddække plante, bare fordi de var flinke!!!
- At jeg føler mig rustet til teori prøve på torsdag.
- At jeg har mulighed for at have husbonni med på torsdag, når jeg skal til prøve, så jeg ka få et kys bagefter

- At jeg har fundet ud af at de der foldemadrasser fra jysk passer i vikingesengen, så vi ikke skal slæbe os en pukkel til, i futonen til karmøy ;D
- At vi har tanket cola og snacks til hele sommeren

- At vi havde besøg af Henrik(var mega hyggeligt at sludre med Henrik IRL

Lige så hyggeligt, som i cyberspace) og Diana og hendes kæreste og babyen på Nordlys
- At husbonni og Dres kom videre med hans tatoo

- At jeg har fundet ud af hvordan min næste skal være

- At husbonni tog med Jacob hjem og bliver de næste par dage, for vi får ikke set hinanden alligevel og han var for træt til at køre.
- At pigerne bare har leget rigtig godt hele weekenden
- At jeg tog på højskole og lærte Loulou at kende for 14 år siden

- At der kun er 7 arbejdsdage (for mig når man tæller fridage og teoriprøve dag fra) til vi skal til cypern

- At jeg skal til zoneterapi i morgen tidlig
- At jeg rent faktisk føler jeg er blevet bedre til at køre min egen bus, ved at tage kørekort til de store skrumler
- At min bus er under 6 meter, så vi kører billigt med bro og færge

- At jeg fik syet en ny selekjole igår (fordi jeg alligevel ikke kunne gå rundt, så sad jeg på min røv og syede)
- At jeg fik solgt en skjorte til en af den unge Hartr svende

- og den sad super godt

- At jeg lærte Manklaan og familien at kende, de var søde

Bortset fra alt det jeg er glad for, så er jeg træt af min røvbalde i venstre side... ARGH... Der er en eller anden dum nerve der har sat sig mega fast, så jeg i halvanden uge, har pumpet rundt og drømt om en rullator... :-S og i weekenden har jeg været glad for folk gad at komme til MIG og sludre, for jeg har slet ikke kunnet bimle rundt, når jeg har haft så ondt, når jeg gik. MEN - Hertilaften og idag er det blevet marginalt bedre

- Bortset fra at jeg var ved at ryge ned af en rampe ved Otto Duborg med en kundevogn fyldt med dåsecola, fordi jeg ikke kan styre den

- Trækker skævt ved moderat opbremsning... hmmm... Måske mangler jeg luft i dækkende, jeg ved det ikke... Men jeg hører lige Sanne i morgen om der er ikke er et røvballepunkt hun kan trykke på

- Jeg har forsøgt at strække og strække, men lige meget hjælper det

- Så HÅBER Sanne har et røv-balle-punkt i min fus hun kan trylle med i morgen

mmm... Ellers så er jeg bare sådan glad... og skal i DEN GRAD I SENG... for det har bare været nogen dage, hvor man har fået brugt sig selv

og billederne ... havde desværre kun min telefon på mig, men jeg har taget et par kodakmoments igår, så de på komme på i morgen

Kramzzzzz.....