hvor hurtig kan man teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder

det er nok et lidt dumt spørgsmål da jeg har en søn på snart 2 år

men sagen er den at jeg har taget en test i dag der var svagt positiv og hvis det er rigtig så skulle jeg være 2 uger henne. men er slet slet ikke sikker, jeg er begyndt og ha de samme symtomer som da jeg vendet min søn..

hvad ville i sige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Guldet

Jeg tænker at hvis den er svag positiv - så er du gravid!

Anmeld

5. juni 2012

marieo

lyder umiddelbart mærkeligt at den skulle være positiv kun 2 uger henne, for så er ægget jo kun lige blevet befrugtet ala. i havde sex i går??

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

marieo skriver:

lyder umiddelbart mærkeligt at den skulle være positiv kun 2 uger henne, for så er ægget jo kun lige blevet befrugtet ala. i havde sex i går??

Ja det var også det jeg tænkte vi havde sex igår. (vi har undskyld min åbenhed sex vær dag)

Anmeld

5. juni 2012

marieo

altså vil da næste tro du må være længere henne end 2 uger .. for det er da vildt hvis den allerede er positiv efter kun en dag. Prøv en test igen i morgen, og hvis den er positiv ville jeg nok smutte til læge og forhøre mig om en terminsscaning.

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

marieo skriver:

altså vil da næste tro du må være længere henne end 2 uger .. for det er da vildt hvis den allerede er positiv efter kun en dag. Prøv en test igen i morgen, og hvis den er positiv ville jeg nok smutte til læge og forhøre mig om en terminsscaning.

Ja det har jeg også tænkt mig at gøre

Anmeld

5. juni 2012

AnnaK89

Lige umiddelbart tænker jeg, svagt positiv = skyggestreg/"falsk" positiv. Det virker for mig usandsynligt at man skulle kunne teste positiv umiddelbart lige efter ÆL

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Lige umiddelbart tænker jeg, svagt positiv = skyggestreg/"falsk" positiv. Det virker for mig usandsynligt at man skulle kunne teste positiv umiddelbart lige efter ÆL

Nu har jeg taget en test mere og den er positiv men det er altså mærkeligt

Anmeld

6. juni 2012

henh01

har du et billede af testen?

jeg har før testet positivt på en g test under ægløsning, ved ikke om det har en sammenhæng, men tænker man måske har lidt meget hormon i kroppen der måske kan gøre et lille udslag på en g test?

Anmeld

6. juni 2012

Tona

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder

det er nok et lidt dumt spørgsmål da jeg har en søn på snart 2 år

men sagen er den at jeg har taget en test i dag der var svagt positiv og hvis det er rigtig så skulle jeg være 2 uger henne. men er slet slet ikke sikker, jeg er begyndt og ha de samme symtomer som da jeg vendet min søn..

hvad ville i sige?

Altså jeg tænker, at hvis der er 2 streger så må der jo være graviditets hormon i blodet=du må være gravid.

Men måske er du lidt længere henne end du antager? Der kan jo godt somme tider komme en ægløsning på et andet tidspunkt end det man forventer og hvis I har sex tit så kunne I jo nemt have ramt den. Nogle kan jo teste positivt meget hurtigt, og hvis du nu fx er bare en uge længere henne end antaget?

Når du så oven i skriver at du har samme symptomer som da du var gravid sidst, så tænker jeg da at det er du garenteret igen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.