så kom dagen, i morgen er der dømt scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

kbh-tøs

Hej skønne damer.

Så kom dagen endelig og i morgen skal vi til tidlig scanning og forhåbentlig se et lille lysglimt der pumper derud af.

Vi har været i fert. behand. derfor denne tidlig scanning.

Jeg vender tilbage, med mere i morgen, håber alle har det godt og ikke lider for meget af kvalme/opkast og træthed, her i starten. Kvalmen har lagt sig lidt her, eller også er jeg blevet bedre til at huske at spise 

men jeg er rimelig træt, selvom det er der ikke den store tid til, med en lille på 19 mdr. Andre der har en lille i forvejen? hvordan går det hos jer?

knus og kram og sov godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

FamilenStorm

kbh-tøs skriver:

Hej skønne damer.

Så kom dagen endelig og i morgen skal vi til tidlig scanning og forhåbentlig se et lille lysglimt der pumper derud af.

Vi har været i fert. behand. derfor denne tidlig scanning.

Jeg vender tilbage, med mere i morgen, håber alle har det godt og ikke lider for meget af kvalme/opkast og træthed, her i starten. Kvalmen har lagt sig lidt her, eller også er jeg blevet bedre til at huske at spise 

men jeg er rimelig træt, selvom det er der ikke den store tid til, med en lille på 19 mdr. Andre der har en lille i forvejen? hvordan går det hos jer?

knus og kram og sov godt

Hejsa..

Håber svanninges gik godt :-)

Her har den værste kvalme lagt sig.. Men Nøj jeg er træt.. Har en lille pige på 20 mdr.. Kan godt være lidt hårdt ;-) Så her er farmand god til at tumle med hende :-)

Kram

Anmeld

7. juni 2012

kbh-tøs

Hej

Jamen her gik det fint.... faktisk bedre end fint, der var ikke kun et hjerte, men to..... så, vi skal have tvillinger d. 24. Januar. 

Så vi er i gang med at forbavse bedsteforældre og venner, med nyheden hehe 

Anmeld

8. juni 2012

FamilenStorm

kbh-tøs skriver:

Hej

Jamen her gik det fint.... faktisk bedre end fint, der var ikke kun et hjerte, men to..... så, vi skal have tvillinger d. 24. Januar. 

Så vi er i gang med at forbavse bedsteforældre og venner, med nyheden hehe 

Dejligt det gik godt.. Og hold da op hele 2 stk.. Er det så enæggede eller tve? Det bliver da godt nok spændene.. Så får i hænderne fulde af kærlighed ;-)

Dobbelt tillykke herfra :-)

Anmeld

8. juni 2012

kbh-tøs

Tak, ja vi skulle lige sunde os lidt, men det bliver skønt. Vi har en prinsesse i forvejen fra nov. 2010.

Det er tveæggede, som har hver deres fostersæk og navlestreng, så det ser umiddelbart uproblematisk ud på den front. Så nu håber vi at de overlever de første  kritiske uger.

Anmeld

9. juni 2012

FamilenStorm

kbh-tøs skriver:

Tak, ja vi skulle lige sunde os lidt, men det bliver skønt. Vi har en prinsesse i forvejen fra nov. 2010.

Det er tveæggede, som har hver deres fostersæk og navlestreng, så det ser umiddelbart uproblematisk ud på den front. Så nu håber vi at de overlever de første  kritiske uger.

Det kan jeg godt forstå at i lige skulle... Må indrømme at jeg nu krydsede fingre for at der kun var en da jeg skulle scannes.. VI har os en pige fra okt 2010..

Men det bliver da så fedt for jer, når man sådan lige er kommet på den anden side.. De får da alle 3 så meget glæde af hinanden..

Hvad har familien sagt??

Anmeld

11. juni 2012

kbh-tøs

De er alle meget glade og selvfølgelig alle klar over arbejdet, men de støtter rigtig godt op om det og er gode til at se tingene fra flere synspunkter og komme med forslag til bl.a. plads mangel og bagsæde problematikken  de sjove reaktioner kommer i denne og næste uge, hvor vores venner skal have det at vide 

Efterhånden er jeg også der, hvor at jeg nu frygter at den ene går til og nu hedder det ikke den næste, men de næste 

Men vi er jo stadig i den usikre periode og der kan ske meget de næste 6 uger, men vi håber på det bedste.

Hvordan har du det? en pige fra okt. det er bare en skøn alder lige nu, der er så meget sprog.

Anmeld

11. juni 2012

FamilenStorm

kbh-tøs skriver:

De er alle meget glade og selvfølgelig alle klar over arbejdet, men de støtter rigtig godt op om det og er gode til at se tingene fra flere synspunkter og komme med forslag til bl.a. plads mangel og bagsæde problematikken  de sjove reaktioner kommer i denne og næste uge, hvor vores venner skal have det at vide 

Efterhånden er jeg også der, hvor at jeg nu frygter at den ene går til og nu hedder det ikke den næste, men de næste 

Men vi er jo stadig i den usikre periode og der kan ske meget de næste 6 uger, men vi håber på det bedste.

Hvordan har du det? en pige fra okt. det er bare en skøn alder lige nu, der er så meget sprog.

Hvor skønt med familiens opbakning, for ja der skal nok blive lidt at holde styr på... Men det hele kommer jo til
At helt perfekt :-) Det er jo prøvet før ;-)

Hihi glæder mig til at høre om deres reaktioner.. :-) Syntes næsten vores vennekreds var mere op og køre over det end familien.. :-) Familien blev selvfølgelig rigtig glade, men bare meget mere afslappet end da vi ventede Alberte :-) Men vennerne er lige så meget oppe at køre som første gang.. Er lidt sjovt :-)

Jo tak, her går det fremad, den værste kvalme er bed at være væk, og bilder mig selv ind at trætheden også er stille på retur og er helt væk i næste uge når jeg rammer uge 12 ;-)

Men f... En dårlig kondi jeg er kommet i.. Har normalt været i super form, men kom aldrig rigtig tilbage efter Alberte, der kom
Aaalt for mange undskyldninger i vejen ;-) Men det betaler jeg så prisen for nu.. Puster og stønner ved det mindste (ALLEREDE!!), så nu står den på spinning og svømning i det omfang jeg kan :-)

Og ja med en pige på 20 mdr står mundtøjet ikke stille, hun snakker et øre af, så fristet til at lade sutten give os lidt ro ;-) Hun mestre dog også rigtig rigtig mange ord, så er nu også rigtig sødt :-)

Hvad med dig?? Har du nogle gener eller noget? Og hvordan er dit energiniveau sammen med guldklumpen??

Anmeld

13. juni 2012

kbh-tøs

Ja, det med den dårlige kondi kender jeg godt. Jeg prøvede at komme i motioncenteret i efteråret og det gik i et par uger, men så kom der alt muligt i vejen og jeg kom aldrig igang igen. 

Med Victoria var vores venner også mere op og køre, men de havde også været vidner til det forløb vi var igennem med fertilitetsbehandling. Det havde vi forskånet familien for.

---------------------------------------

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.