kbh-tøs skriver:
De er alle meget glade og selvfølgelig alle klar over arbejdet, men de støtter rigtig godt op om det og er gode til at se tingene fra flere synspunkter og komme med forslag til bl.a. plads mangel og bagsæde problematikken
de sjove reaktioner kommer i denne og næste uge, hvor vores venner skal have det at vide 
Efterhånden er jeg også der, hvor at jeg nu frygter at den ene går til og nu hedder det ikke den næste, men de næste 
Men vi er jo stadig i den usikre periode og der kan ske meget de næste 6 uger, men vi håber på det bedste.
Hvordan har du det? en pige fra okt. det er bare en skøn alder lige nu, der er så meget sprog.
Hvor skønt med familiens opbakning, for ja der skal nok blive lidt at holde styr på... Men det hele kommer jo til
At helt perfekt :-) Det er jo prøvet før ;-)
Hihi glæder mig til at høre om deres reaktioner.. :-) Syntes næsten vores vennekreds var mere op og køre over det end familien.. :-) Familien blev selvfølgelig rigtig glade, men bare meget mere afslappet end da vi ventede Alberte :-) Men vennerne er lige så meget oppe at køre som første gang.. Er lidt sjovt :-)
Jo tak, her går det fremad, den værste kvalme er bed at være væk, og bilder mig selv ind at trætheden også er stille på retur og er helt væk i næste uge når jeg rammer uge 12 ;-)
Men f... En dårlig kondi jeg er kommet i.. Har normalt været i super form, men kom aldrig rigtig tilbage efter Alberte, der kom
Aaalt for mange undskyldninger i vejen ;-) Men det betaler jeg så prisen for nu.. Puster og stønner ved det mindste (ALLEREDE!!), så nu står den på spinning og svømning i det omfang jeg kan :-)
Og ja med en pige på 20 mdr står mundtøjet ikke stille, hun snakker et øre af, så fristet til at lade sutten give os lidt ro ;-) Hun mestre dog også rigtig rigtig mange ord, så er nu også rigtig sødt :-)
Hvad med dig?? Har du nogle gener eller noget? Og hvordan er dit energiniveau sammen med guldklumpen??