40+4 (40+0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.375 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. april 2009

Tina2

1½ time inden Milas er født..... Kæmpe knægt på 4800 g... Og sidste billede er hjemme ved storesøster da han er 5 timer gl.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2009

Sara.

Hvor er det 3 fine billeder!!!
Hvor sødt!
...og god ide at vise tidsforløbet.... tænk hvor kort tid der er gået fra billede 1 til 3... og så er der alligvel sket sån en stor forskel.
Tillykke

Anmeld

26. april 2009

Tina2

Tak for det:-) Ja man bliver da helt sentimental af at se billederne igen:-) Nu er han snart 2 år:-)

Anmeld

26. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

så fantastiske billeder... får jo helt tåre i øjnene..

Anmeld

27. april 2009

Tina2

Tak:-) Ja det var en fantastisk dag:-) SÅ stort at komme hjem og vise ham til storesøster:-)

Anmeld

27. april 2009

Cris

Fantastiske billeder! Og man kunne se på din mave, at der var en en god størrelse baby derinde! Flot!

Anmeld

27. april 2009

Tina2

Tak for det:-) Ja, det var en ordentlig bold jeg havde på maven:-) Målte 130 cm rundt om og +31 kg Mindre fedt!!! (men de er væk igen) :-)

JM skød meget forkert i str... 1½ uge inden jeg fødte skønnede hun ham til 3200 g
Hende jeg fødte ved sagde dog 4300 g, og jeg mente 4600 g:-) Så jeg kom da tættest på:-)

Anmeld

27. april 2009

Mira0911

Super flotte billeder...

Anmeld

27. april 2009

SaNiNa

Hvor er din mave bare flot... og nogle rigtig søde billeder af børnene

Anmeld

27. april 2009

Tina2

Tak skal I ha..... Maven hang rigtig meget tilsidst og var MEGA, så den var faktisk pænest omkring uge 32:-) Men nu blir jeg altså også bare enorm når jeg er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.