Hvordan føles det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Anonym trådstarter

Har her de sidste par dage været meget øm og træt i kroppen ikke noget jeg normalt er van til er øm/rastløs i benene og øm nederst i ryggen, har haft nogle mens smerter, men det er ikke endnu min mens skal komme. har kun en meget lille mistanke om at det måske er noget men tvivler meget så ville bare høre jer? Er der noget i har lagt mærke til ud over en meget underlig træthed oO føler mig meget træt men på en hel anden måde end normalt (er normalt meget træt i forvejen men føler det meget værre lige nu her som om jeg skal slæbes ud af sengen for overhovedet at komme op) 

Så kom gerne med jeres erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Anonym trådstarter

6. juni 2012

Camilla30

Jeg synes meget ømme bryster var det stærkeste symptom hos mig og tro mig, de er ikke til at tage fejl af, når de er der Træthed er ikke et symptom på graviditet der normalt står alene, jeg mener, vi er jo alle lidt trætte ind i mellem - gravid eller ej. Hold øje med om der kommer flere symptomer eller bedst af alt, tag en test, det er den eneste rigtige måde at få det afklaret på Pøj pøj med det hele.

Anmeld

6. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Denne gang har jeg været Extreme træt og haft halsbrand, nærmest fra den dag æget satte sig fast! Vh stine

Anmeld

6. juni 2012

christina92

Fra omkring 4+? og frem til jeg testede postitiv omkring uge 6, var jeg enorm træt!! men tænkte ikke selv på det kunne være pga. graviditet. Jeg var lige startet i praktik og der var mange nye indtryk så tænkte det var det.. men nej nej, det var spiren som gjorde mor træt.

Da vi så ramte 5+4 ca. Så ramte kvalmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og jeg kastede op ca. 10-30 gange dagligt indtil jeg var 15 uger henne.

Er nu 22+4 og kaster stadig op og morgenen.

for dig

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

tak for jeres indputs vågnede også op med kvalme i morges så nu må vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.