Terminsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.263 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg har lige testet positiv på omkring 10 teste, ja jeg er testmonster . Men jeg aner ikke hvornår jeg havde min sidste mens.

Får man så en terminsscanning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

MLT

Ja hvis du ikke på nogen måde kan regne ud, hvor langt du er henne

Anmeld

5. juni 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Jeg har lige testet positiv på omkring 10 teste, ja jeg er testmonster . Men jeg aner ikke hvornår jeg havde min sidste mens.

jeg kunne heller ikke huske min sidste mens dag... men så fik jeg en gyn. undersøgelse, og så regnede de det ud fra det...

og så kom jeg til nf scanning.... der var ikke noget med terminscanning...

men kan selvfølgelig godt være at du får det alligevel...

Anmeld

5. juni 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Ikke altid. Jeg har ikke fået nogen. Fik bare en nf som så viste en alt for lille baby iforhold til min termin så jeg fik en ny nf

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar.

Jeg må vente og se hvad lægen siger. Hvornår skal man ringe til dem og få en tid?

Anmeld

5. juni 2012

CeViss

Anonym skriver:

Jeg måtte ikke få en og anede heller ikke hvor langt jeg var henne.

Så jeg købte mig en

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

CeViss skriver:

Jeg måtte ikke få en og anede heller ikke hvor langt jeg var henne.

Så jeg købte mig en

Det er også en mulighed ja

Ved du om man skal ringe til lægen og få en tid nu her så? De siger jo først omkring uge 9, men aner ikke hvornår jeg er i uge 9.

Anmeld

5. juni 2012

FamilenStorm

Synes du skal ti ge til lægen med det samme, også så de kan få det registreret..

Her i Odense er det vigtig at man ved hvor langt man er ( i hvertfald nu) Da de er som noget nyt er begyndt at lave en duble test ( tror jeg det hedder) og den skal tages i uge 9..

Så hvis dig og din læge ikke kan finde frem til sidste mensdag, kommer du til terminsscanning..

Ved dog ikke om det er det samme i alle kommuner, men det burde det jo være..

Jeg har lige været til ts da jeg heller ikke vidste hvornår min sidste mens dag var..

Og tillykke med graviditeten..

Anmeld

5. juni 2012

CeViss

Anonym skriver:

Det er også en mulighed ja

Ved du om man skal ringe til lægen og få en tid nu her så? De siger jo først omkring uge 9, men aner ikke hvornår jeg er i uge 9.

Ja jeg synes du skal ringe til lægen i morgen og få en tid, så kan det jo være at din læge vil sende dig til scanning

Anmeld

5. juni 2012

FruK

Jeg fik en terminscanning, fordi jeg blev gravid lige efter en abort.

Prøv at ringe til din læge i morgen.

- Og tillykke!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.