Sig det nok skal gå.. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg er gravid med mit andet barn 7+1, og har desværre lyserød udflåd.. Er bare så mange for at baby er ved at dø.. Jeg har lidt murren i mit underliv, men har jeg haft meget i denne graviditet..

Hva tror i piger?? Er jeg ved og abortere??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ved det ikke.

Men  og

Anmeld

5. juni 2012

Majbriteriksen

Anonym skriver:

Jeg er gravid med mit andet barn 7+1, og har desværre lyserød udflåd.. Er bare så mange for at baby er ved at dø.. Jeg har lidt murren i mit underliv, men har jeg haft meget i denne graviditet..

Hva tror i piger?? Er jeg ved og abortere??

Det havde jeg dagligt frem til uge ihvertfald 20, og fik en stor søn ud af det. Kan selvfølgelig ikke sige hvordan du har det, men fik af vide af min læge at det var normalt igennem hele graviditeten. Der er små blodkar der skriger i tagt med at baby fylder mere op. Håber det bedste

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

Majbriteriksen skriver:

Det havde jeg dagligt frem til uge ihvertfald 20, og fik en stor søn ud af det. Kan selvfølgelig ikke sige hvordan du har det, men fik af vide af min læge at det var normalt igennem hele graviditeten. Der er små blodkar der skriger i tagt med at baby fylder mere op. Håber det bedste

Tak piger..

Håber du har ret og at min baby også vokser sig stor..
Tror du min læge vil sende mig til scanning hvis jeg ringede?? For der er jo ikke rigtig noget hun kan gøre..

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

Op op slet ingen med gode råd?? Kun nysgerrige folk..

Anmeld

6. juni 2012

lillemusen10

Hej. vil lige sende dig et par .

Jeg har desværre ikke de bedste erfaringer med at bløde tidligt i graviditeten - har haft 2 tidlige spontane aborter på den baggrund. Dermed ikke at sige, at det ikke også kan være normalt at pletbløde lidt under en graviditet. Jeg er også gravid igen og tjekker nu toiletpapiret ved hvert eneste toiletbesøg... rigtig belastende! Tør endnu ikke at tro på det vil lykkes denne gang.

Jeg synes du skal ringe til din læge. Jeg blev henvist til akut scanninger begge gange. Så ved man i det mindste hvor man står. Dog kan de ikke gøre så meget ved det, hvis man er ved at miste, når det er så tidligt.

Håber og krydser fingre for, at det går dig godt

Anmeld

6. juni 2012

babymus77

Det er self ikke til at vide... Jeg blødte meget i 8+1, blev sendt til scan og der var en Tom blommesæk hvor der kun var blod i..... Som tømte sig... Baby spiren havde det fint:-) Er i dag i 33+ så han blev derinde;-) Krydser for dig!!!!!

Anmeld

6. juni 2012

Majbriteriksen

Anonym skriver:

Tak piger..

Håber du har ret og at min baby også vokser sig stor..
Tror du min læge vil sende mig til scanning hvis jeg ringede?? For der er jo ikke rigtig noget hun kan gøre..

Kender ikke din læges holdning til det. Min læge ville ikke Så længe at det ikke var en rigtig blødning på højde med kraftig mens, så skulle jeg ikke være nervøs, var hans ord. Me der sker da ikke noget ved at høre din læges holdning

Anmeld

6. juni 2012

MorDk

for alt går godt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.