tiden går langsomt !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Futte92

lige nu går egentlig bar og venter på jeg er i uge 12 så jeg kan slappe mere af og nyde min gravilitet for lige nu går jeg og er konstant bekømret om jeg mister lige som min mor i uge 11. jeg er ved at blive tosset. fordi jeg kan jo alligevel ikk gøre noget ved det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

OktoberMor

Futte92 skriver:

lige nu går egentlig bar og venter på jeg er i uge 12 så jeg kan slappe mere af og nyde min gravilitet for lige nu går jeg og er konstant bekømret om jeg mister lige som min mor i uge 11. jeg er ved at blive tosset. fordi jeg kan jo alligevel ikk gøre noget ved det

Du sidder med præcis samme tanker som jeg gjorde da jeg var deromkring, jeg er nu i uge 23, og min bekymringer er lagt på hylden, jeg ville også bare nå forbi de gyldne 12 uger uden at der skete noget.. Men jeg tror egentlig bare det er vigtigt at få tænkt på noget andet, hvilket jo er nemt at sige, men jeg ville da ønske jeg havde slappet en del mere af, for det smitter meget på både humør og lyst til at gøre noget andet.  Så lad være med at tænke, Hvad nu hvis, Tænk istedet, Hvor er det dejligt, og jeg nyder hver evig eneste dag med et smil.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.