Hvor "stor" er slimproppen? (Lidt klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Anonym trådstarter

Tror måske min lige er gået.

Men hvor stor er den? Det jeg lige opdagede i mine trusser var ikke en ret stor "klump", men den var sej og trevlet. Giver det mening?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

samantha1986

Anonym skriver:

Tror måske min lige er gået.

Men hvor stor er den? Det jeg lige opdagede i mine trusser var ikke en ret stor "klump", men den var sej og trevlet. Giver det mening?

Hvad jeg har kunne læse mig frem til så kan det du beskriver godt være slimproppen. Min er også gået. Eller der vil sige at den på fjerde dagen siver. Mest om natten. Men i dag har det været hele dageN. 

Anmeld

5. juni 2012

pemiro

samantha1986 skriver:

Hvad jeg har kunne læse mig frem til så kan det du beskriver godt være slimproppen. Min er også gået. Eller der vil sige at den på fjerde dagen siver. Mest om natten. Men i dag har det været hele dageN. 

Hvordan ser det ud når den sive over nogle dage?

Anmeld

5. juni 2012

samantha1986

pemiro skriver:

Hvordan ser det ud når den sive over nogle dage?

Altså mit var gennemsigtigt. To gange var der dog blod i. Men ellers gennemsigtig og lidt vandigt. For jeg var nemlig i tvivl om det ar vandet. Men er det ikke. Og så synes jeg godt det kan lugte lidt. På bindet kan jeg ik se det men når jeg tørre mig virker det lidtklisteret. 

Anmeld

5. juni 2012

pemiro

samantha1986 skriver:

Altså mit var gennemsigtigt. To gange var der dog blod i. Men ellers gennemsigtig og lidt vandigt. For jeg var nemlig i tvivl om det ar vandet. Men er det ikke. Og så synes jeg godt det kan lugte lidt. På bindet kan jeg ik se det men når jeg tørre mig virker det lidtklisteret. 

Jeg har de sidste par dage haft noget gennemsigtigt udflåd med en anelse svag gul farve (meget svag)
Har næsten ikke kunne se det på papiret og det er meget vandigt...
Er i tvivl om det bare er udflåd (det ligner overhovedet ikke udflåd som ellers men det ændres jo konstant) eller om det måske lækker lidt fra slimproppen?
Der har dog overhovedet ikke været blod eller anelse af deri.
Jeg har haft kraftige plukkeveer med mange niv og jag den sidste uges tid.

Har termin imorgen..

Lyder det som dit tilfælde?

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

Hmm jeg er godt nok i tvivl om det er slimproppen der er røget så

For det var bare sådan en hård sej klat, uden blod i. Og har ikke haft øget udflåd.

Har dog den sidste uge haft utrolig mange kraftige plukveer og har flere gange været i tvivl om det var rigtige veer. Men det går i sig selv igen.

Anmeld

5. juni 2012

samantha1986

pemiro skriver:

Jeg har de sidste par dage haft noget gennemsigtigt udflåd med en anelse svag gul farve (meget svag)
Har næsten ikke kunne se det på papiret og det er meget vandigt...
Er i tvivl om det bare er udflåd (det ligner overhovedet ikke udflåd som ellers men det ændres jo konstant) eller om det måske lækker lidt fra slimproppen?
Der har dog overhovedet ikke været blod eller anelse af deri.
Jeg har haft kraftige plukkeveer med mange niv og jag den sidste uges tid.

Har termin imorgen..

Lyder det som dit tilfælde?

Mit har også i starten haft lidt gullig farve så der kan sagtens være slimproppen. Og det behøver ikke nødvendigvis være blod med. Noget med at man godt kan opleve at blodkar brister og det er derfor der er blod med. Men det er ikke ved alle det gør det

Anmeld

5. juni 2012

samantha1986

Anonym skriver:

Hmm jeg er godt nok i tvivl om det er slimproppen der er røget så

For det var bare sådan en hård sej klat, uden blod i. Og har ikke haft øget udflåd.

Har dog den sidste uge haft utrolig mange kraftige plukveer og har flere gange været i tvivl om det var rigtige veer. Men det går i sig selv igen.

Altså jeg har fået beskrevet at kon det hele på en gang så kan det godt se ud som du beskriver. Var der mig så ville jeg gå ud fra det var den. 

Jeg har også døjet med jag og plukveer og hvor det er gået i sig selv igen. Har været i tvivl om det var veer. Men alle der har født siger at var det veer så var man ikke i tvivl. Min jordmoder sagde at de jag skyldes den lille skruer sig længere Ned. Og plukveer kan være fordi man ikke får slappet af. 

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

samantha1986 skriver:

Altså jeg har fået beskrevet at kon det hele på en gang så kan det godt se ud som du beskriver. Var der mig så ville jeg gå ud fra det var den. 

Jeg har også døjet med jag og plukveer og hvor det er gået i sig selv igen. Har været i tvivl om det var veer. Men alle der har født siger at var det veer så var man ikke i tvivl. Min jordmoder sagde at de jag skyldes den lille skruer sig længere Ned. Og plukveer kan være fordi man ikke får slappet af. 

Det var slimproppen........ For jeg fødte i går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.