Hvor meget sover baby på 3 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.526 visninger
13 svar
1 synes godt om
5. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja , som overskriften lyder .. Hvor meget sover en baby på 3 uger i døgnet ? Synes nemlig ikk min baby er så meget vågen

Og lige et bonus spørgsmål ;D hvad kan man lave med baby nu , når baby ellers er vågen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Valle81

En baby sover mellem 18-22 timer i døgnet på den alder, det har mine tre gjort.

Når baby er vågen er det sang og nusse man kan. De kan ikke se andet end 10 cm frem og de kan vist heller ikke se farver endnu. Og tit er de jo kun vågne for at spise, få tør ble, snakke i fem minutter og så sove igen

Anmeld

5. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

Ja , som overskriften lyder .. Hvor meget sover en baby på 3 uger i døgnet ? Synes nemlig ikk min baby er så meget vågen

Og lige et bonus spørgsmål ;D hvad kan man lave med baby nu , når baby ellers er vågen

Sådan en lille str sover mellem 16-22 timer i døgnet så nej der er ikke mange vågne timer. Når bebs er vogen ska alle de basale behov jo tages vare om og det gælder jo os kærtegn. Så nusse, synge, kigge, snakke osv. Alt hva i nu kan finde på af hyggelige ting

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

En baby sover mellem 18-22 timer i døgnet på den alder, det har mine tre gjort.

Når baby er vågen er det sang og nusse man kan. De kan ikke se andet end 10 cm frem og de kan vist heller ikke se farver endnu. Og tit er de jo kun vågne for at spise, få tør ble, snakke i fem minutter og så sove igen

Tak for svar

Okaj det var alligevel meget de sover mener bare ikk min søn sov så meget ,
Men der var vi ogs indlagt i to måneder . Så synes det er lidt nyt for mig det her

Vi synger ogs , og nusser men hun falder i søvn hurtigt så tror hun synes jeg er kedelig ;D

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Sådan en lille str sover mellem 16-22 timer i døgnet så nej der er ikke mange vågne timer. Når bebs er vogen ska alle de basale behov jo tages vare om og det gælder jo os kærtegn. Så nusse, synge, kigge, snakke osv. Alt hva i nu kan finde på af hyggelige ting

Tak for svar

Vi synger ogs men det er som om hun hurtigt falder i søvn så tror hun synes jeg er kedelig haha ..

Jeg vil prøve nogen af de ting du skrev imorgen

Men har et andet spørgsmål jeg håber du kan og vil svare på
Hvorn kan det være baby ikk kan sove alene . Baby skal sove hos mig , i mine arme og om natten vil baby ogs kun sove i mine arme . Har prøvet alt .. Men intet hjælper

Anmeld

5. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

Tak for svar

Vi synger ogs men det er som om hun hurtigt falder i søvn så tror hun synes jeg er kedelig haha ..

Jeg vil prøve nogen af de ting du skrev imorgen

Men har et andet spørgsmål jeg håber du kan og vil svare på
Hvorn kan det være baby ikk kan sove alene . Baby skal sove hos mig , i mine arme og om natten vil baby ogs kun sove i mine arme . Har prøvet alt .. Men intet hjælper

He he det syntes min datter hvis os jeg var så Det er ren trygheds behov, hun har jo været omsluttet af din krop i 9måneder og nu er hun ude i den store verden ligepludseligt og det ka virke skræmmende så du er den trygge base Gir det mening

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

He he det syntes min datter hvis os jeg var så Det er ren trygheds behov, hun har jo været omsluttet af din krop i 9måneder og nu er hun ude i den store verden ligepludseligt og det ka virke skræmmende så du er den trygge base Gir det mening

Hah så lever jeg bare med jeg er kedelig

Ja det gir mening men så kan jeg godt hører jeg skal ud og købe større seng for da jeg vågnede i nat for at hi lillepigen mad , der var min søn kommet ind og havde lagt sig i sengen , samt han havde taget begge katte med plus min kæreste lå der så er der ikk meget plads tilbage ;D hehe ..

Anmeld

5. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

Hah så lever jeg bare med jeg er kedelig

Ja det gir mening men så kan jeg godt hører jeg skal ud og købe større seng for da jeg vågnede i nat for at hi lillepigen mad , der var min søn kommet ind og havde lagt sig i sengen , samt han havde taget begge katte med plus min kæreste lå der så er der ikk meget plads tilbage ;D hehe ..

He he nej det ka der da ik ha været banditter

Anmeld

5. juni 2012

Mettefpigen

Øhm... Lukas sov omkring 6-7 timer i døgnet på det tidspunkt.... Og vi lavede ikk rigtig noget andet end at nusse, kysse og tage billeder...

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Øhm... Lukas sov omkring 6-7 timer i døgnet på det tidspunkt.... Og vi lavede ikk rigtig noget andet end at nusse, kysse og tage billeder...

sov han kun 6-7 timer i døgnet ?

hold da op så er du da heldig min sover hele tiden hehe ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.