Glæder mig til at møde vores reje - 6 mdr. er længe! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Miss BananaHammock

Sad lige hjemme ved min mor og så lysbilleder af mig selv som lille da vi boede i Kenya. Og hold op hvor var jeg sød!

Håber vi får sådan en sød lille trold til december med lyst hår og masser af smil over hele hovedet. Ja ja, ved godt at der nok lige går lidt tid før det viser sig, men I ved hvad jeg mener

Er så spændt på hvilke træk barnet kommer til at have fra mig og fra min mand.

Vil ikke så meget med dette indlæg udover at dele min glæde på sådan en dejlig dag med masser af forventninger og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

HeidiØ

Miss BananaHammock skriver:

Sad lige hjemme ved min mor og så lysbilleder af mig selv som lille da vi boede i Kenya. Og hold op hvor var jeg sød!

Håber vi får sådan en sød lille trold til december med lyst hår og masser af smil over hele hovedet. Ja ja, ved godt at der nok lige går lidt tid før det viser sig, men I ved hvad jeg mener

Vil ikke så meget med dette indlæg udover at dele min glæde på sådan en dejlig dag med masser af forventninger og lykke

iih kan godt forstå du glæder dig. Det er simpelthen så spændende! Vi sad også og gættede og gættede..

til dig og den lille reje

Anmeld

5. juni 2012

Tanjadamgaard

Miss BananaHammock skriver:

Det er også dejligt, at læse et postivt indlæg  

Forresten stort tillykke med graviditeten, kan se du snart skal til NF, held og lykke med det, ønsker det bedste for jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.