38+0 (plus mavebillede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

LilleChelle

Faith skriver:

Mange tak

Jeg tog osse "kun" 12 kg på med tvillingerne. Tror bare ikke jeg har tendens til at tage ret meget på når jeg er gravid, for det er ikke fordi jeg nægter mig selv noget.

Dejligt  
Jeg har indtil videre kun taget knapt 1 kg. på. Og jeg er halvejs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

frk andreasen

Faith skriver:

Ej hvor sjovt

kommer helt til at savne min mave så det godt der er en ny mave på vej så småt

Anmeld

6. juni 2012

AnnaB.

Faith skriver:

Så nåede jeg uge 38+0.

Jeg har uhyggeligt mange plukveer og håber lillebror snart har tænkt sig at kigge herud.

Vægten siger +9 kg.

Og så lige et billede af "vommen"

38+0 - det er jeg idag. Oh jeg har lige rundet +10 kg.

Vældigt fin mave du holder dig

Du skriver du har uhyggeligt mange plukveer: er det sådan nogle der gør ondt? Jeg har de sidste 3-4 dage følt at min livmoder har været én lang sammentrækning. Det gør absolut ikke ondt, og jeg er ikke hæmmet af det, men maven er bare hård og spændt, det meste af tiden. Har stort set ikke haft plukveer i graviditeten ellers.

Krydser for at jeres baby snart kigger ud

Anmeld

6. juni 2012

Faith

AnnaB. skriver:

38+0 - det er jeg idag. Oh jeg har lige rundet +10 kg.

Vældigt fin mave du holder dig

Du skriver du har uhyggeligt mange plukveer: er det sådan nogle der gør ondt? Jeg har de sidste 3-4 dage følt at min livmoder har været én lang sammentrækning. Det gør absolut ikke ondt, og jeg er ikke hæmmet af det, men maven er bare hård og spændt, det meste af tiden. Har stort set ikke haft plukveer i graviditeten ellers.

Krydser for at jeres baby snart kigger ud

Ja jeg synes de gør desideret ondt. Men har snakket med jm om det, og når man er så langt henne er det ok de niver. Det fortæller bare at der ikke er langt igen.

Har gennem begge mine graviditeter haft rigtig mange plukveer, og fødte for tidligt første gang, så de har været meget obs på om det skulle ske igen.

Anmeld

6. juni 2012

Faith

frk andreasen skriver:

kommer helt til at savne min mave så det godt der er en ny mave på vej så småt

Anmeld

6. juni 2012

Faith

LilleChelle skriver:

Dejligt  
Jeg har indtil videre kun taget knapt 1 kg. på. Og jeg er halvejs.

Flot!

Anmeld

6. juni 2012

Vinker

Faith skriver:

Så nåede jeg uge 38+0.

Jeg har uhyggeligt mange plukveer og håber lillebror snart har tænkt sig at kigge herud.

Vægten siger +9 kg.

Og så lige et billede af "vommen"

Ååååh hvor SMUK  Og imponerende at du ikke har taget mere på. Jeg er selv 26+2 og har næsten på de + 9 kilo nu!

Håber lillebror snart kommer ud til jer

Anmeld

6. juni 2012

AnnaB.

Faith skriver:

Ja jeg synes de gør desideret ondt. Men har snakket med jm om det, og når man er så langt henne er det ok de niver. Det fortæller bare at der ikke er langt igen.

Har gennem begge mine graviditeter haft rigtig mange plukveer, og fødte for tidligt første gang, så de har været meget obs på om det skulle ske igen.

Æv, at du skal have ondt, men hvis det betyder, at der muligvis sker noget lige om snart, er det lidt mere ok

Tak for svar - jeg krydser for dig.

Anmeld

6. juni 2012

Faith

Vinker skriver:

Ååååh hvor SMUK  Og imponerende at du ikke har taget mere på. Jeg er selv 26+2 og har næsten på de + 9 kilo nu!

Håber lillebror snart kommer ud til jer

Tak!

Tror ikke man skal hænge sig så meget i kiloene, selvom det kan være nemmere sagt end gjort. Man vil jo gerne have sin "gamle" krop tilbage på et tidspunkt. Men den bliver nok aldrig helt som den var før man fik børn.

Anmeld

6. juni 2012

Faith

AnnaB. skriver:

Æv, at du skal have ondt, men hvis det betyder, at der muligvis sker noget lige om snart, er det lidt mere ok

Tak for svar - jeg krydser for dig.

Ja jeg kan godt leve med smerterne nu hvor jeg er nået så langt.

Pøj pøj med de sidste par uger af din graviditet. Så må vi se hvem af os der kommer først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.