Hvad er dit allerbedste skønhedsprodukt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.342 visninger
23 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Kloster

Hvad kan du ikke undvære? Om det er billigt ell dyrt... Hvad Gør det og hvad koster det? Går du på komprimis for at kunne få det?

Kom frisk... Hvad er luksus for jer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Dinna88

Lige meget hvor meget på røven jeg er (undskyld mit franske) så SKAL jeg have min Young Blood pudder. Det er både alm. pudder, foundation og concealer i een  Den ligger et sted mellem 200 kr (på en heldig dag) og 400 kr. Det er mineraler i osv, der er gode for huden. Så den er bare super. Min hud elsker den.

Anmeld

5. juni 2012

.....

Uha, jeg har mange gode produkter jeg ikke vil undvære.
Men top tre må være (I vilkårlig rækkefølge) :

1. Den grønne skintonic, fra Matas stribede serie. Jeg bruger den hver morgen og aften. Den gør at jeg meget sjælendt får bumser. Jeg har en MEGET fedtet næse, men når jeg bruger den grønne skintonic, så bliver den kun halvt så fedtet, og det betyder meget for mig

2. Glycerin håndcreme (Uden parfume), som også er fra matas stribede serie. Jeg har prøvet en del håndcreme'er efterhånden. Men denne er virkelig en vinder. Den tørre hurtigt ind i huden, og så er den meget effektiv, og gør hurtigt din hud dejlig blød igen hvis de går ind i en tørke periode. Har desværre oplevet at nogen håndcremer gør dine hænder endnu tørre . Men denne håndcreme er et vidunder middel

3. Den mørkeblå bodylotion fra Nivea, mod meget tør hud. Den er virkelig god, og du får den blødeste hud af denne creme

Disse tre produkter vil jeg for alt i verden ikke undvære

Anmeld

5. juni 2012

Faith

- Min Biotherm ansigtscreme

- Min Estee Lauder mascara

- Min clinique foundation

- En go solpudder.

Og så masser af skønhedssøvn

Anmeld

5. juni 2012

Kloster

Faith skriver:

- Min Biotherm ansigtscreme

- Min Estee Lauder mascara

- Min clinique foundation

- En go solpudder.

Og så masser af skønhedssøvn

Hvad er det for en Biotherm ansigtscreme du har?

Anmeld

5. juni 2012

Faith

Kloster skriver:

Hvad er det for en Biotherm ansigtscreme du har?

Jamen har egentlig prøvet dem alle sammen snart. Lige nu er det Aquasource. Virkelig lækker synes jeg. Der er bare så lidt i krukken

Anmeld

5. juni 2012

Kloster

Faith skriver:

Jamen har egentlig prøvet dem alle sammen snart. Lige nu er det Aquasource. Virkelig lækker synes jeg. Der er bare så lidt i krukken

Ej hvor sjovt. Den har jeg lige fået en prøve med hjem af. Vil have den næste gang. "Min" Matas siger, jeg kan bruge den til både dag og natcreme, da den holder i 24 timer..

Drømmen er klart den sorte serie fra Lancome, men det er vist også en drøm..

Anmeld

5. juni 2012

Faith

Kloster skriver:

Ej hvor sjovt. Den har jeg lige fået en prøve med hjem af. Vil have den næste gang. "Min" Matas siger, jeg kan bruge den til både dag og natcreme, da den holder i 24 timer..

Drømmen er klart den sorte serie fra Lancome, men det er vist også en drøm..

Ja jeg bruger den osse både som dag-og natcreme.

Uha ja det er en dyr serie den fra Lancome. Men det kan altså godt betale sig at give lidt ekstra for en ansigtscreme synes jeg.

Anmeld

5. juni 2012

Savannah

Jeg har 3 stks jeg ikke har lyst til at undvære. Her er de i rækkefølge:

1. Jane Iredale pudder - Jeg har meget dårlig hud og denne pudder er den eneste jeg har prøvet, som ikke gør det værre. Den er fantastisk! Koster omkring 400 kr. Så den er rigtig dyr, jeg ved ikke om jeg går på kompromis for at få den, jeg køber ikke ting til mig selv hver måned. Så der er plads til det.

2. Bed Head Cocky... et eller andet. Stylingsprodukt til håret. Mit tynde, fine og meget glatte hår får helt nyt liv med denne creme! Den er intet mindre end fantastisk!!!!!!! Man skal ikke bruge så meget, så den holder længe. Vil gætte på op til et halvt år, afhængig af længden (mit er kort) Koster omkring 200 kr.

3. Osis+ hår pudder.. Lyder skørt, men virker! Det er en pudder der løfter håret og laver et lækkert look. Den kan peppe alle frisurer op, jeg er så, så glad for den! Og plus (i DK) er at den kun bliver bedre af en tur i blæsevejr!
Koster omkring 150 kr.

Så vil jeg lige dele et tip, de to hårprodukter jeg bruger kan købes billigt på www.billigvoks.dk - Giver omkring 50% mere hos frisøren

Anmeld

5. juni 2012

Kloster

Faith skriver:

Ja jeg bruger den osse både som dag-og natcreme.

Uha ja det er en dyr serie den fra Lancome. Men det kan altså godt betale sig at give lidt ekstra for en ansigtscreme synes jeg.

Ja det er je også blevet enig med mig selv om. Jeg vil dog ønske mig det i fødselsdagsgave, som er i dec. Så har jeg måske mulighed for at få hele ell nogle dele af serien  Har bestemt ikke råd til selv at købe nogle af dem, så jeg må ønske mig dem og håbe folk går sammen ell giver gavekort.

Jeg har en lille dagcreme og serum i serien. Såååå god og virkelig luksus for min hud. Har aldrig prøvet noget lignende et produkt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.