MEGET billig fotograf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.477 visninger
29 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juni 2012

Anonym trådstarter

Er der en meget billig fotograf til bryllup - skal være på hele dagen fra kirke til natmad

Anbefal endelig og skriv gerne pris på

(Østjylland)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

piap

Anonym skriver:

Er der en meget billig fotograf til bryllup - skal være på hele dagen fra kirke til natmad

(Østjylland)

hvad er billig ??? tror ikke du skal regne med at få en prof til under 10000kr for dette.. er selv lige blevet gift og fotograf var da en af de "tunge"poster

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

piap skriver:

hvad er billig ??? tror ikke du skal regne med at få en prof til under 10000kr for dette.. er selv lige blevet gift og fotograf var da en af de "tunge"poster

Det behøver som heller ikke være en prof, blot en med at knald godt kamera og lidt talent

Anmeld

5. juni 2012

piap

Anonym skriver:

Det behøver som heller ikke være en prof, blot en med at knald godt kamera og lidt talent

der er en del fotosider hvor folk har det på højt hobby plan tilbyder sig.. og der er alle prisklasser... hvad dato er det ? kan evt godt prøve at spørge min veninde om hun evt kan???

Anmeld

5. juni 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

(Østjylland)

Mickoutzen.dk

Vi brugte ham selv og har været mere end til fredse.. Flere af mine veninder har også brugt ham..

Anmeld

5. juni 2012

FamilenStorm

FamilenStorm skriver:

Mickoutzen.dk

Vi brugte ham selv og har været mere end til fredse.. Flere af mine veninder har også brugt ham..

Og han klare det til under 10.000kr

Anmeld

5. juni 2012

Nettemor

Prøv at skrive til Dinna88 herinde. Hun tager kanon gode billeder. Mener hun er fra Randers.. Ved ikke hvordan det er i forhold til jer.. Men prøv

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

piap skriver:

der er en del fotosider hvor folk har det på højt hobby plan tilbyder sig.. og der er alle prisklasser... hvad dato er det ? kan evt godt prøve at spørge min veninde om hun evt kan???

Det blir d. 01 Sep - det må du da meget gerne

Anmeld

5. juni 2012

Lotus86

5. juni 2012

Isabella_mor

Nettemor skriver:

Prøv at skrive til Dinna88 herinde. Hun tager kanon gode billeder. Mener hun er fra Randers.. Ved ikke hvordan det er i forhold til jer.. Men prøv

Det ville jeg også sige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.