Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der en meget billig fotograf til bryllup - skal være på hele dagen fra kirke til natmad
Anbefal endelig og skriv gerne pris på
(Østjylland)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Er der en meget billig fotograf til bryllup - skal være på hele dagen fra kirke til natmad Anbefal endelig og skriv gerne pris på (Østjylland)
hvad er billig ??? tror ikke du skal regne med at få en prof til under 10000kr for dette.. er selv lige blevet gift og fotograf var da en af de "tunge"poster
piap skriver: hvad er billig ??? tror ikke du skal regne med at få en prof til under 10000kr for dette.. er selv lige blevet gift og fotograf var da en af de "tunge"poster
Det behøver som heller ikke være en prof, blot en med at knald godt kamera og lidt talent
Anonym skriver: Det behøver som heller ikke være en prof, blot en med at knald godt kamera og lidt talent
der er en del fotosider hvor folk har det på højt hobby plan tilbyder sig.. og der er alle prisklasser... hvad dato er det ? kan evt godt prøve at spørge min veninde om hun evt kan???
FamilenStorm skriver: Mickoutzen.dkVi brugte ham selv og har været mere end til fredse.. Flere af mine veninder har også brugt ham..
Mickoutzen.dkVi brugte ham selv og har været mere end til fredse.. Flere af mine veninder har også brugt ham..
Prøv at skrive til Dinna88 herinde. Hun tager kanon gode billeder. Mener hun er fra Randers.. Ved ikke hvordan det er i forhold til jer.. Men prøv
piap skriver: der er en del fotosider hvor folk har det på højt hobby plan tilbyder sig.. og der er alle prisklasser... hvad dato er det ? kan evt godt prøve at spørge min veninde om hun evt kan???
Det blir d. 01 Sep - det må du da meget gerne
Nettemor skriver: Prøv at skrive til Dinna88 herinde. Hun tager kanon gode billeder. Mener hun er fra Randers.. Ved ikke hvordan det er i forhold til jer.. Men prøv
Det ville jeg også sige...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128