Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malli skriver: Da jeg købte brugte jeg M/L og der passede den rigtig fint, men efter jeg har ammet min datter og ja tiden er gået, så bliver den for stram over brystet.... Du må sige hvis jeg skal måle noget
Da jeg købte brugte jeg M/L og der passede den rigtig fint, men efter jeg har ammet min datter og ja tiden er gået, så bliver den for stram over brystet.... Du må sige hvis jeg skal måle noget
Du må rigtig gerne måle den om brystet og der hvor maven er størst altså omkredsen der hvis du forstår
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Og længde på ærmerne
onlyme skriver: Du må rigtig gerne måle den om brystet og der hvor maven er størst altså omkredsen der hvis du forstår
Målt hele vejen rundt oM brystet, under armhulen er den 90 cm. Fra skulder og til ærmekant er den ca 73 (målt øverst fra skulderen) fra armhule og til ærmekant er den ca 48 cm håber du kunne bruge målene
Malli skriver: Målt hele vejen rundt oM brystet, under armhulen er den 90 cm. Fra skulder og til ærmekant er den ca 73 (målt øverst fra skulderen) fra armhule og til ærmekant er den ca 48 cm håber du kunne bruge målene
Der kan jeg bestemt ikke have mine bryster i
onlyme skriver: Der kan jeg bestemt ikke have mine bryster i
Samme problem som med mig. Jeg bruger 75 f og der kan den kun lige lige lukkes
Malli skriver: Samme problem som med mig. Jeg bruger 75 f og der kan den kun lige lige lukkes
Bruger kun dd,.Men måler 110 om brystet
onlyme skriver: Bruger kun dd,.Men måler 110 om brystet
Kan godt se at det vil blive lidt snævert for dig også!
Malli skriver: Kan godt se at det vil blive lidt snævert for dig også!
Ja øvøv,. Den er ellers over fed ..!
onlyme skriver: Ja øvøv,. Den er ellers over fed ..!
Den er nemlig virkelig fed!
Jeg kan skrive til dig, når jeg lægger mere tøj ind, forhåbentlig snart. Så kan du se om du vil ha noget med
Malli skriver: Den er nemlig virkelig fed! Jeg kan skrive til dig, når jeg lægger mere tøj ind, forhåbentlig snart. Så kan du se om du vil ha noget med
Det skal du være velkommen til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128