Så er årsagen fundet :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.034 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Troldemommi

I aftes var Johanne 2,5 time om at falde i søvn, hun græd og pylrede hele tiden inden hun gik kold kl 21.15 :-(

Men her til morgen kunne vi så se årsagen, hendes 7 tand er brudt frem, og nu er hendes humør meget bedre

Håber hun falder hurtigere i søvn i aften

Monica

ps. Johanne er 8,5 måned og har nu 7 tænder, er det mange ??? hvor mange bisser havde jeres i den alder??

Ha en god fars dag :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nu har jeg ikke ret meget erfaring med tænder, men jeg tror faktisk ikke det er "for mange" - bare hun har dem jo

Anmeld

5. juni 2012

Troldemommi

rikkeregnbue skriver:

Nu har jeg ikke ret meget erfaring med tænder, men jeg tror faktisk ikke det er "for mange" - bare hun har dem jo

Ja syntes bare de kommer tit i disse måneder, og de kommer aldrig i stilhed :-)

Anmeld

5. juni 2012

Clisolka

Monica P skriver:

I aftes var Johanne 2,5 time om at falde i søvn, hun græd og pylrede hele tiden inden hun gik kold kl 21.15 :-(

Men her til morgen kunne vi så se årsagen, hendes 7 tand er brudt frem, og nu er hendes humør meget bedre

Monica

ps. Johanne er 8,5 måned og har nu 7 tænder, er det mange ??? hvor mange bisser havde jeres i den alder??

Ja de bisser er ikke sjove 

Isabella på 19 mrd. har også gang i 2 kindtænder nu  Da hun var omkring Johannes alder havde hun 8 tænder - det gik ret hurtigt fra hun var 6 mrd og op til 8-9 mrd, så var der lige en pause  

Anmeld

5. juni 2012

Frk.S

Det er vist ret mange i den alder - flere end gennemsnittet.
I Frejas mødregruppe har alle undtagen Freja kun 2 tænder eller ingen.

Men Freja er 9 måneder og har 8 tænder (og har haft det i nogle uger nu) - og vi tror der er flere på vej. Så hun er åbenbart også hurtig til at få sine tænder. Det har været lidt hårdt at hun har fået så mange nu her og har sovet og spist meget uregelmæssigt. Men vi prøver at trøste os med, at så er de tandfrembrud da overstået.

Prøv at spørge jeres forældre om de kan huske hvornår i fik jeres tænder - der er tit en sammehæng. Frejas far fik sine første 2 tænder allerede da han var 3,5 måned. Det samme gjorde Freja. Han havde 8 tænder før han var 7 måneder. Og det ser ud til på billeder at han havde rigtig mange af sine tænder allerede i 1 års alderen.

Anmeld

5. juni 2012

Kløver

Det Er jo meget forskelligt, min søn fik sin 1 tand da han var lidt over 1 år, er nu 16 mdr og den 7 tand er på vej

Anmeld

5. juni 2012

HeidiØ

Monica P skriver:

Monica

7 er en del

William har 2 og 2 på vej

Anmeld

5. juni 2012

2babygirls

Monica P skriver:

Monica

Det er meget forskelligt hvor mange tænder man har der.
Fx fik Madeleine hendes to første da hun var knap 8 mdr, mens min venindes pige nærmest havde alle haha.

Idag er hun knap 20mdr og har næsten 14 tænder.

Anmeld

5. juni 2012

Rødhætte

Monica P skriver:

Monica

Uha det er hårdt når de små bisser er på vej.. Herhjemme er der 3 kindtænder på vej på en gang - puha det er ikke sjovt for lillemanden!

Tror det er meget forskelligt hvornår de får tænder. William fik først den første tand da han var 9 mdr, men så skal jeg også love for de kom hurtigt!

Anmeld

5. juni 2012

Frøken J.

Monica P skriver:

Monica

Jegsynes det er mange Men det er da kun fedt - Rose bliver 8 mdr om 5 dage og har kun 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.