Så blev det også min tur til Projekt Baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. april 2009

Frk.Lennert

Hej alle sammen..

Vil lige dele lidt med jer herinde imens jeg venter spændt på at dagene går, så jeg kan teste for graviditet

Det er nemlig sådan at min kæreste og jeg har aftalt at droppe p pillerne og starte vores mission baby

Må indrømme jeg går rundt og har været godt og grundigt skruk i alt for lang tid!*hihi*

Vi er først begyndt på vores mission her i april, og min næste mens skal gerne IKKE komme 29. april

Jeg bliver meget let gravid, har været igennem 3 aborter, en SA her i januar som var rigtig hårdt så mig kæreste og jeg besluttede at vente lidt, så jeg havde tid til at være lidt ked og kroppen kunne komme sig osv.

Så nu render jeg rundt og krydser finger for vores fremtidlige spir i maven måske allerede har meldt sin ankomst ( HVEM VED) ??

Hvor tidligt kunne i teste jer positive?

Kram og knuser samt krydsende finger for jeres positive streger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2009

LotteGabriella

altså der gik 1,5 måned fra vi droppede p-staven til jeg var gravid og jeg var gået 1 uge over tid, da jeg tog testen

held og lykke med jeres mission. Jeg for jer

Anmeld

26. april 2009

Nanna1985

Pøj Pøj Håber det går hurtigt og at der allerede er baby på vej til jer

Første barn: Der testede jeg positiv hos lægen, da jeg var 5 uger henne

Anden gang: Jeg var 7 uger henne, da jeg testede positiv ved lægen

Anmeld

26. april 2009

Lone Jakobsen

krydser også fingre for jer
ved mig gik der 1½ mdr og jeg var gået 5 dage over da jeg testede posetiv.

Anmeld

29. april 2009

Frk.Lennert

Så skulle den gerne være kommet igår, min mens.. Ifølge min kalender ihvertfald! Tør ikke teste mig!! iiiih!

Tak for alle jeres svar, det er så spændende at hører om jeres erfaringer!

kram

Anmeld

29. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Frk.Lennert skriver:

Så skulle den gerne være kommet igår, min mens.. Ifølge min kalender ihvertfald! Tør ikke teste mig!! iiiih!

Tak for alle jeres svar, det er så spændende at hører om jeres erfaringer!

kram

Synes da du skal teste og se hvad den siger!? behøver jo ikke være et negativt svar selvom der ikke kommer 2 streger, men er da dejligt hvis der er 2 allerede nu?
Knus

Anmeld

29. april 2009

Frk.Lennert

jeg køber en test i morgen, kan jo heller ikke lade være, jeg er bare sååå nervøs!!!

Min kæreste har bare overkysset min mave, og hver dag sagt: hej lillen, er du derinde??? åååh ha da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.