Mangler I en barnepige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.854 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

NilleO

Jeg er en glad, udadvendt og ansvarlig 27 årig pige, der lige er vendt tilbage til Aalborg, efter at have arbejdet i en børnehave i London de sidste 10 måneder. Jeg er uddannet pædagog - blev færdig i 2011 - og leder nu med lys og lygte efter et job.  

Jeg har passet børn siden jeg var 13 og har erfaring med børn fra 0-10 år - både som pædagog, som au pair og som helt "almindelig" babysitter. Desuden kan jeg fortælle at jeg har førstehjælpsbevis, jeg har arbejdet med børn med særlige behov (både ADHD og autisme), jeg er tålmodig og god til at være sammen med børn på lige præcis de præmisser de synes, det skal være på. Og jeg elsker at lege!

Så hvis du/I sidder derude og tænker "jeg mangler da en super erfaren og entusiastisk barnepige" så skriv endelig til mig!

Venlig hilsen

Pernille Ottosen

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

7. juni 2012

2012baby

desværre det forkerte sted i landet

Anmeld

6. januar 2013

decembermor

uhh... er du stadig intra?

Anmeld

6. januar 2013

Fenja09

NilleO skriver:

Jeg er en glad, udadvendt og ansvarlig 27 årig pige, der lige er vendt tilbage til Aalborg, efter at have arbejdet i en børnehave i London de sidste 10 måneder. Jeg er uddannet pædagog - blev færdig i 2011 - og leder nu med lys og lygte efter et job.  

Jeg har passet børn siden jeg var 13 og har erfaring med børn fra 0-10 år - både som pædagog, som au pair og som helt "almindelig" babysitter. Desuden kan jeg fortælle at jeg har førstehjælpsbevis, jeg har arbejdet med børn med særlige behov (både ADHD og autisme), jeg er tålmodig og god til at være sammen med børn på lige præcis de præmisser de synes, det skal være på. Og jeg elsker at lege!

Så hvis du/I sidder derude og tænker "jeg mangler da en super erfaren og entusiastisk barnepige" så skriv endelig til mig!

Venlig hilsen

Pernille Ottosen

Det lyder som om du er en meget erfaren "barnepige"   når du skrive barnepige er det så "fast pige i huset", eller er det for at få lidt timer her og der?

/Fenja

Anmeld

1. april 2013

NilleO

Hov! Jeg havde slet ikke opdaget, at der var svar i tråden. Så flot.

Jeg er stadig interesseret - og er som udgangspunkt åben for både aften/weekend/morgenarbejde, da jeg arbejder 20 timer om ugen i en Dus og derfor først møder 12.30 de fleste dage.

Jeg er meget erfaren - og det er vist mest fordi, at jeg synes at noget af det bedste i verden er, at arbejde med børn. (Ellers var pædagog nok den forkerte uddannelse)

Anmeld

22. maj 2013

MetteJ

Hej Pernille :-) Det lyder som om, at du er den slags barnepige, vi alle drømmer om - pædagog med masser af erfaring, førstehjælpsbevis og det hele. Jeg bor desværre også i den forkerte ende af landet, og vi har også en rigtig sød og dygtig barnepige. Men har du prøvet at oprette dig på forskellige online-tjenester? Tror det bliver mere og mere populært. Ved fx at min veninde fandt deres faste barnepige på Tendea.dk... Held og lykke med det :-) Kh Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.