15+ maven er spændt og hård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

MKuhr

Har ledt efter indlæg herinde som siger noget af det samme, men så kommer man ind på plukveer..

Man kan allerede se at jeg er gravid og folk er ret fascineret over at man kan se så meget... hmm jeg er også ret slank men det er jo så forskelligt fra person til person hvor meget man kan se og hvornår og så er min mave jo også lidt større efter jeg har spist så kan det godt se lidt voldsomt ud..

men her den sidste uges tid er min mave begyndt at være mere hård, spændt eller hvad man kalder det, ved at der er noget med en muskel der skal dele sig eller sådan noget men det er fra navlen og ned, midt på maven at jeg bliver spændt, som en aflang bold, maven er mere spændt end normalt hele tiden men nogle gange er det rigtig meget, gør mig lidt nervøs da jeg ikke har hørt og dette.

Er det normalt? og hvad er det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ligementsmerter og plukveer er mit gæt! Vh stine

Anmeld

5. juni 2012

lilledittemor

Jeg er ret sikker på at det er plukkeveer
Jeg havde det selv fra uge 11.

Anmeld

5. juni 2012

MKuhr

Ditte_Marie skriver:

Jeg er ret sikker på at det er plukkeveer
Jeg havde det selv fra uge 11.

hold da op, kommer de allerede nu? skal jeg virkelig gå med dem til fødsel? det var da vildt...

Anmeld

5. juni 2012

LilleLene

Mrs. skriver:

Har ledt efter indlæg herinde som siger noget af det samme, men så kommer man ind på plukveer..

Man kan allerede se at jeg er gravid og folk er ret fascineret over at man kan se så meget... hmm jeg er også ret slank men det er jo så forskelligt fra person til person hvor meget man kan se og hvornår og så er min mave jo også lidt større efter jeg har spist så kan det godt se lidt voldsomt ud..

men her den sidste uges tid er min mave begyndt at være mere hård, spændt eller hvad man kalder det, ved at der er noget med en muskel der skal dele sig eller sådan noget men det er fra navlen og ned, midt på maven at jeg bliver spændt, som en aflang bold, maven er mere spændt end normalt hele tiden men nogle gange er det rigtig meget, gør mig lidt nervøs da jeg ikke har hørt og dette.

Er det normalt? og hvad er det?

Jeg ville få tjekket om der skulle måske være blærebetændelse, det kan man godt få plukveer af, og det er helst ikke noget lægerne ser at man har så tidligt som du har

Anmeld

5. juni 2012

MKuhr

LilleLene skriver:

Jeg ville få tjekket om der skulle måske være blærebetændelse, det kan man godt få plukveer af, og det er helst ikke noget lægerne ser at man har så tidligt som du har

hey

er aldrig i tvivl om det når jeg har det så tror ikke jeg har blærebetændelse. men det får man vel tjekket hos jordemoder? skal til 1. besøg på torsdag

Anmeld

5. juni 2012

LilleLene

Mrs. skriver:

hey

er aldrig i tvivl om det når jeg har det så tror ikke jeg har blærebetændelse. men det får man vel tjekket hos jordemoder? skal til 1. besøg på torsdag

jeg har heller ikke kunnet mærke blærebetændelse i min graviditet, og normalt kan jeg blive helt syg af det

jo det mener jeg de gør, men husk at fortælle hende at du allerede har plukveer 

Anmeld

5. juni 2012

MKuhr

LilleLene skriver:

jeg har heller ikke kunnet mærke blærebetændelse i min graviditet, og normalt kan jeg blive helt syg af det

jo det mener jeg de gør, men husk at fortælle hende at du allerede har plukveer 

skal jeg nok

tak for hjælpen

Anmeld

5. juni 2012

LilleLene

Mrs. skriver:

skal jeg nok

tak for hjælpen

så lidt da

har selv stået i samme situation

Anmeld

5. juni 2012

LilleChelle

Det er forskelligt hvad du bliver tjekket for hos din jordemoder. 

Hos min jordemoder tjekkes der for sukker og protein i urinen. Og så skal man til lægen for at have tjekket om bakterier/blærebetændelse. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.