Vis mig jeres brudehår-.--

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.669 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juni 2012

Anonym trådstarter

Er altså ano lidt endnu, da invitationerne ikke er nået ud til venner og familie endnu, vi har nemli ik afsløret noget for nogle, så det sku gerne komme som en go overraskelse

Men jeg mangler inspiration til håret - og evt. brudebuketten (jeg elsker liljer eller calla'er)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Er altså ano lidt endnu, da invitationerne ikke er nået ud til venner og familie endnu, vi har nemli ik afsløret noget for nogle, så det sku gerne komme som en go overraskelse

Men jeg mangler inspiration til håret - og evt. brudebuketten (jeg elsker liljer eller calla'er)

Underligt nok, så har jeg faktisk ikke rigtig nogle billeder hvor man rigtigt kan se mit hår... Hmm... Det er jeg da lidt ked af egentlig...

Men her får du da nogenlunde en idé om det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juni 2012

Missq4

Anonym skriver:

brudebuketten er det ikke manden der skal stå for den eller er det bare mig der er gammeldages ?

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

Missq4 skriver:

brudebuketten er det ikke manden der skal stå for den eller er det bare mig der er gammeldages ?

Det blir det ikke her, min mor laver den (hun er blomsterdeko.) og har været gardner i mange år

Anmeld

5. juni 2012

Missq4

Anonym skriver:

Det blir det ikke her, min mor laver den (hun er blomsterdeko.) og har været gardner i mange år

okay

Anmeld

6. juni 2012

hmg86

Jeg har faktisk heller ikke nogle decideret taget for hårets skyld.. så husk det kommende brude, men her kan man da nogenlunde se det..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2012

Muffin_girl

Fynni skriver:

Jeg har faktisk heller ikke nogle decideret taget for hårets skyld.. så husk det kommende brude, men her kan man da nogenlunde se det..

Side detalje, du er godt nok flot.. Og ser meget glad ud ...

Anmeld

6. juni 2012

hmg86

AalborgPigen skriver:

Side detalje, du er godt nok flot.. Og ser meget glad ud ...

tusind tak for de søde ord.. det var en helt fantastisk dag.. havde ingen problemer med at smile til fotografen.. var simpelthen bare så lykkelig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.