kontanthjælp og barsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Anonym trådstarter

jeg er på kontanthjælp, og der står i mit papir fra jobcenteret at min barsel slutter hermed d. 7 juni 2012 - og de dermed  vil indkalde mig 14. dage før barslen slutter....!

jeg har ingen brev fået - eller hørt noget! skal jeg ringede derned? eller er det DERES fejl? og jeg dermed skal vente videre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Clisolka

Anonym skriver:

jeg er på kontanthjælp, og der står i mit papir fra jobcenteret at min barsel slutter hermed d. 7 juni 2012 - og de dermed  vil indkalde mig 14. dage før barslen slutter....!

jeg har ingen brev fået - eller hørt noget! skal jeg ringede derned? eller er det DERES fejl? og jeg dermed skal vente videre?

Jeg ville lige give dem et kald - just in case 

Anmeld

5. juni 2012

B&J

jeg ville nok også lige ringe det er jo skønt at vide hvad man skal eller ikke skal

Anmeld

5. juni 2012

klmf

Forstår ikke helt? Er det ikke meningen din barsel skal slutte nu eller hvad??

Anmeld

5. juni 2012

Aabye

Jeg blev også indkaldt 14 dage inden min barsel sluttede...
Det er meget normalt og det er simpelthen for at spørge dig hvad du så skal så i kan få lagt en plan og så du kan starte op når din barsel er slut

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Forstår ikke helt? Er det ikke meningen din barsel skal slutte nu eller hvad??

min barsel er slut faktisk i dag og har båede ringet og mailet dem - ingen tilbage meldning

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

Line - med Bobben skriver:

Jeg blev også indkaldt 14 dage inden min barsel sluttede...
Det er meget normalt og det er simpelthen for at spørge dig hvad du så skal så i kan få lagt en plan og så du kan starte op når din barsel er slut

den samtale er jeg ik blevet kaldt ind til - og min barsel er slut i dag -ringede derind igår - og de ville kontakte mig, ingen har ringet, derfor sendte jeg dem en mail - ingen har svaret

Anmeld

7. juni 2012

Aabye

Anonym skriver:

den samtale er jeg ik blevet kaldt ind til - og min barsel er slut i dag -ringede derind igår - og de ville kontakte mig, ingen har ringet, derfor sendte jeg dem en mail - ingen har svaret

Hmm.. Så må du jo vente på at de ringer.. DU har jo gjort dit til det.. Hvis de vil have dig ind til en samtale er jeg sikker på at de nok skal kontakte dig..

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

Line - med Bobben skriver:

Hmm.. Så må du jo vente på at de ringer.. DU har jo gjort dit til det.. Hvis de vil have dig ind til en samtale er jeg sikker på at de nok skal kontakte dig..

men det er i dag jeg egentlig sku sættes i arbejde og 14 dage siden jeg sku ha været til en samtale..

Anmeld

7. juni 2012

Aabye

Jamen du kan jo hverken gøre fra eller til når de ikke kontakter dig når du har prøvet at få fat i dem igen jo... 
Ellers må du prøve at ringe til dem igen igen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.