Ih, er så bange for det går galt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Anonym trådstarter

Manden og jeg har forsøgt på projekt baby i 8-9 måneder, og denne gang er det lykkes!

Har testet positivt siden fredag, dog kun svagt positiv, men det tæller vel også

Skal til lægen i morgen og have det bekræftet.

Nu er jeg bare så bange for, at det ender med en spontan abort. Min mor har selv mistet 6 gange tidligt i graviditeten.

Ved godt det er dumt at gå at frygte det hele tiden, men synes heller ikke jeg kan være rigtig glad, før jeg kommer længere hen.

Jeg har haft en smule brunligt udflåd i 11 dage, men der er intet blod i, og det er heller ikke særlig meget. Kan det være tegn på, at det er ved at gå galt, eller skal jeg ikke være bange?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

FruStolpe

Selvfølgellig går det ikke galt.

Jeg havde selv brunt udflåd i 14 dage op til forventet mens, og det forsatte yderligere en uges tid.

Iøvrigt har vi idag en yderst livlig krutugle på 20 mdr

Det skal nok gå altsammen

Anmeld

5. juni 2012

FruStolpe

Ups -tillykke forresten

Anmeld

5. juni 2012

MorDk

Først og fremmest vil jeg sige tillykke med graviditeten! Det er bare dejligt og stort at teste positiv efter man har prøvet længe!

At sige SELVFØLGELIG går det ikke galt det sys jeg er forkert... For jeg kan ærlig talt ikke vide hvordan din graviditet vil gå godt eller ej... MEN jeg håber og ønsker for dig at alt går godt!

Jeg kan godt forstå du er nervøs og bekymret, men prøv at glæd dig og nyd du er gravid og at det endelig er lykkedes.

Krydser fingre for at den lille spire bliver derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.