drømme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juni 2012

Kay

ja jeh har jo lidt om ørene at tænke på... med bryllup d. 23 juni... og alle forberedelserne op til...

scanning for at se om moderkagen har rykket sig så jeg kan få lov at føde normalt d. 20 juni... og de tanker der følger med, især hvis den ik har... så føler ik rigtig jeg kan forholde mig til fødsel før jeg er blevet scannet... men alligevel bliver der tænkt en del på det...

termin 7 august... og alle de ting der skal være klar..

bækken løsning i alle 3 led... som gør hverdagen en smule mere besværlig...

og nu er jeg begynt at drømme mærkelige drømme... hver nat... flere drømme og alle meget underlige... lever mig simpelthend så meget ind i de drømme at jeg er såååå træt hele dagen... føler bare jeg kunne sove hele tiden...

det er som om jeg bruger flere krafter på at sove end at være vågen fordi jeg drømmer så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Ditte-3

har det på samme måde men mine drømme er tit rimlig uhyggelige så ud over at vågne mange gange på grund af man skal tisse og den bette sparker meget så vågner jeg vær nat på grund af mareridt også 

Anmeld

5. juni 2012

Kay

Ditte-3 skriver:

har det på samme måde men mine drømme er tit rimlig uhyggelige så ud over at vågne mange gange på grund af man skal tisse og den bette sparker meget så vågner jeg vær nat på grund af mareridt også 

mine er heldigvis ikke så uhyggelige at jeg vågner af dem... men nogle af dem er ubehagelige... fx. i nat...

der drømte jeg at jeg pludselig skulle gøres klar til vielsen... selvom der var over 2 uger til (mente jeg) men alle andre mente det var nu og det væltede bare ind med mennesker, imens jeg fik sat hår...  gamle veninder og kollegaer... mine forældres kollegaer og venner og deres børn... og alle ville havde mig til at høre deres musik, eller se deres billeder eller fortælle deres historier... eller at jeg skulle smage noget med eller drikke...

og jeg havde ingen ting med... ikke engang mine kontaktlinser  følte det virkelig ubehageligt...

andre nætter er jeg mafiaboss eller lejemorder der kan springe fra tag til tag...

og lever mig så meget ind i drømmene at selvom jeg er oppe og tisse så drømmer jeg videre bagefter... og er så træt når jeg vågner og føler slet ik jeg har sovet...

i dag har jeg først rigtig fået energi her til aften....

Anmeld

5. juni 2012

Ditte-3

jeg er også trat hele dagen og kroppen har ingen enagi jeg kan gå det halve a dagen og tinke på det jeg har drømt og de fleste drømme omhanler børn så ik så behalig når man snart skal føde drømmer bare alt går galt  

Anmeld

5. juni 2012

Kay

Ditte-3 skriver:

jeg er også trat hele dagen og kroppen har ingen enagi jeg kan gå det halve a dagen og tinke på det jeg har drømt og de fleste drømme omhanler børn så ik så behalig når man snart skal føde drømmer bare alt går galt  

er heldigvis ik begynt at drømme om fødsel endnu...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.