AV! Ondt lige under brystet og i ryggen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

Masig

sweet skriver:

jeg får mavesyre medicin og så kan man få sådan noget link til at tygge..

det der galive eller hvad det hedder man også kan købe smager rigtig grimt og er dyrt..

Tror heller ikke jeg vil begynde at købe noget før jeg har snakket med lægen om det.. Nu må vi se om det fortsætter eller om det bare lige var i nat og idag det var slemt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Faith

Jeg er ikke ude på at sætte en skræk i livet på dig, men smerter lige under brystet kan være tegn på svangerskabsforgiftning, så synes bestemt du skal reagere hvis det bliver værre.

Min veninde fik akut svangerskabsforgiftning i uge 25 og det startede med smerter i brystet fordi leveren vokser og trykker op i brystet.

Det er bare lige en information til dig. Det er SLET ik sikkert det er det! Det kan sagtens være at det bare er mavesyre eller baby der driller. Men synes du skal ringe til fg hvis det bliver værre. Bare for at være på den sikre side.

Anmeld

5. juni 2012

Masig

Faith skriver:

Jeg er ikke ude på at sætte en skræk i livet på dig, men smerter lige under brystet kan være tegn på svangerskabsforgiftning, så synes bestemt du skal reagere hvis det bliver værre.

Min veninde fik akut svangerskabsforgiftning i uge 25 og det startede med smerter i brystet fordi leveren vokser og trykker op i brystet.

Det er bare lige en information til dig. Det er SLET ik sikkert det er det! Det kan sagtens være at det bare er mavesyre eller baby der driller. Men synes du skal ringe til fg hvis det bliver værre. Bare for at være på den sikre side.

Hold da op, det vidste jeg overhovedet ikke.... Ja så må jeg da lige holde øje med det... Så kan det da godt være jeg skal reagerer noget før istedet for at vente en hel uge hvis det fortsætter...

Anmeld

5. juni 2012

Faith

Masig skriver:

Hold da op, det vidste jeg overhovedet ikke.... Ja så må jeg da lige holde øje med det... Så kan det da godt være jeg skal reagerer noget før istedet for at vente en hel uge hvis det fortsætter...

Jeg vidste det heller ikke før min veninde blev virkelig syg af svangerskabsforgiftning for 2 måneder siden. Jeg er selv i uge 38 og er virkelig obs på alle symptomer. Osse derfor jeg lige ville informere dig om det. Det er jo højst sandsynligt ingenting, men hellere være opmærksom på symptomerne og reagere end at ende med at blive rigtig syg.

Anmeld

5. juni 2012

Masig

Faith skriver:

Jeg vidste det heller ikke før min veninde blev virkelig syg af svangerskabsforgiftning for 2 måneder siden. Jeg er selv i uge 38 og er virkelig obs på alle symptomer. Osse derfor jeg lige ville informere dig om det. Det er jo højst sandsynligt ingenting, men hellere være opmærksom på symptomerne og reagere end at ende med at blive rigtig syg.

Ja helt sikkert da.. Har også tit hovedpine og lidt svimmelhed, men mit blodtryk plejer at være helt perfekt og der er heller intet med urinen, så der burde ikke være nogen svangerskabsforgiftning, men man ved jo aldrig om den pludselig kan opstå...

Anmeld

5. juni 2012

Flowers

Masig skriver:

Jeg skal til læge om en uge, så kan jeg jo spørge der hvis det fortsætter...

Mit plejer kun at vare et døgns tid. Men det er næsten ulideligt i det døgn... Så dukker det selvfølgelig op engang imellem

Anmeld

5. juni 2012

Masig

Flowers skriver:

Mit plejer kun at vare et døgns tid. Men det er næsten ulideligt i det døgn... Så dukker det selvfølgelig op engang imellem

Jeg har også haft det hele dagen idag, og har generelt haft rigtig ondt i hele kroppen.... Håber det forsvinder igen, og jeg kan få sovet lidt i nat og ikke skal have ondt konstant...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.