Anbefal et rejse selskab :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.338 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

bobbles

det skal være med afrejse fra kastrup lufthavn og meget gerne billigt. vi har kigget på en side hvor jeg kan få en rejse for 4 personer til 10800 med alt inkusive inkl, transfer og mad på flyveren men det var egypten og der er vist meget varmt nede i august  men er også meget hooked på tyrkiet

også de kanariske øer men synes startours og spies er dyre med deres rejser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

come2

Frøken Christiansen skriver:

det skal være med afrejse fra kastrup lufthavn og meget gerne billigt. vi har kigget på en side hvor jeg kan få en rejse for 4 personer til 10800 med alt inkusive inkl, transfer og mad på flyveren men det var egypten og der er vist meget varmt nede i august  men er også meget hooked på tyrkiet

Vi rejste med Spies. og var ganske tilfreds

Anmeld

5. juni 2012

L&V

Århus charta eller bravo tours har vi været rigtig glade for men er ikke helt sikker på at der er nogle af dem der rejser derfra.. Ellers sku sun tours hvis være de billigste af de "større" selskaber. Apollo, tjæreborg og spis er i hvertfald voldsomt dyre at rejse med

Anmeld

5. juni 2012

MorDk

Spies, StarTour eller Falk Lauritzen

Anmeld

5. juni 2012

L&V

Månsson skriver:

Århus charta eller bravo tours har vi været rigtig glade for men er ikke helt sikker på at der er nogle af dem der rejser derfra.. Ellers sku sun tours hvis være de billigste af de "større" selskaber. Apollo, tjæreborg og spis er i hvertfald voldsomt dyre at rejse med

Tyrkiet ekspressen

Anmeld

5. juni 2012

bobbles

come2 skriver:

Vi rejste med Spies. og var ganske tilfreds

er også glad for spies synes bare deres priser og sky høje lige i øjeblikket

Anmeld

5. juni 2012

Muffin_girl

Spies kan jeg anbefale  

Anmeld

5. juni 2012

bobbles

Månsson skriver:

Tyrkiet ekspressen

mener du scanway? de har været i kontant flere gange de snyder deres kunder rigtig meget, så dem ønsker jeg ikke at rejse med

Anmeld

5. juni 2012

L&V

mener du scanway? de har været i kontant flere gange de snyder deres kunder rigtig meget, så dem ønsker jeg ikke at rejse med

Nej jeg mener sun tours

Anmeld

5. juni 2012

L&V

Når hej der er noget der hedder tyrkiet ekspressen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.