vil så gerne baby, men???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Anonym trådstarter

sagen er den at jeg rigtig gerne vil have en baby nu, men men jeg har desværre ikke noget job, og min dagpenge stopper om præcis et år. Det er sådan at vi overvejer at købe hus snart, men hvis vi gør det, kan jeg ikke få kontanthjælp når min dagpenge udløber.... hvad skal jeg gøre, eller hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

UnderCover37

Jeg ville nok droppe ideen om at købe hus, og udsætte PB lidt indtil jeg vidste hvad fremtiden bringer på jobmarkedet...

Anmeld

5. juni 2012

LR85

Vente med barn og hus til der er styr på økonomien. 

Anmeld

5. juni 2012

Camilla30

LR85 skriver:

Vente med barn og hus til der er styr på økonomien. 

Det ville jeg også gøre Altså en baby er - eller bliver - der jo altid plads til, hvis den kommer til familien, men der kan være mange bekymringer forbundet med et lille nyt familiemedlem og derfor ville jeg være ked af at have for mange økonomiske bekymringer oveni - du skal nok nå det hele

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

ja jeg kan godt forstå hvad i mener... det er også sådan jeg selv tænker lidt, men jeg er altså 29 og min kæreste 32, vi har godt styr på økonomien nu.. jeg har en uddannelse osv... syntes bare tiden går og går

Anmeld

5. juni 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

sagen er den at jeg rigtig gerne vil have en baby nu, men men jeg har desværre ikke noget job, og min dagpenge stopper om præcis et år. Det er sådan at vi overvejer at købe hus snart, men hvis vi gør det, kan jeg ikke få kontanthjælp når min dagpenge udløber.... hvad skal jeg gøre, eller hvad ville i gøre?

Ville nok vente til der var styr på det hele..

Anmeld

5. juni 2012

LR85

Anonym skriver:

ja jeg kan godt forstå hvad i mener... det er også sådan jeg selv tænker lidt, men jeg er altså 29 og min kæreste 32, vi har godt styr på økonomien nu.. jeg har en uddannelse osv... syntes bare tiden går og går

Hvordan kan der være styr på økonomien når du intet job har, og din kontanthjælp stopper, og i vil købe hus og ha børn?

DiN kæreste skal da tjene styrtede med penge så. 

Kan godt forstå jer, og jeres alder, men jeg ville i hvert fald foretrække a få en løn og have styr på den front, før jeg kastede mug ud i hus og børn. 

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

jeg er ikke på kontankhjælp med på dagpenge... der er styr på økonomien, fordi vi kan finde ud af at bruge vores penge fornuftigt, og ikke bare bruger løs .... nej min kæreste tjener ikke styrtende med penge, men han er også udlært og har en ok løn.. så derfor har vi styr på økonomien ... vi er meget ansvarsbevidst når det kommer til vores penge  

Anmeld

5. juni 2012

AndreasMor84

Anonym skriver:

Det ku jo være at du kunne finde et job snarest eftersom du har en uddannelse - så ku der vel blive råd til det hele?

Anmeld

5. juni 2012

come2

Anonym skriver:

Jeg har stået lidt i samme sted.

Jeg er også på dagpenge, har en uddannelse - men kan ikke finde job.

Vi har været igang med projekt baby i 2 år ca.

Jeg synes det hele blev uoverskueligt, for tænk hvis jeg ikke fandt job inden dagpengene udløb.

Jeg har valgt at starte på uddannelse, så har jeg noget at vende tilbage til efter barsel - Jeg vil ikke risikere at ryge på kontanthjælp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.