øge chance for tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.219 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej alle
Jeg vil så gerne have tvillinger, stort ønske, men vi kan sagtens blive naturligt gravide så skal selvfølgelig ikke have fertilitetsbehandling.

Er der noget man kan gøre, for at øge chancerne for tvillinger ? Ved heller ikke hvad chancerne er højest for at få, en eller tve æggede. Jeg er sidst i 20'erne og vi har i forvejen 2 børn

Ved godt det måske lyder dumt, men tænkte det kunne være nogle havde kendskab til dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

KakaoDrik

Have sex dobbelt så meget? Just kidding 

Mener at der findes et hormon som kvinder i behandling får der skal modne æggene til udtagning. Hvis du fik det hormon så ville du vel få mere end en ægløsning? Jeg ved ikke hvad jeg snakker om..Jeg mener bare at have hørt at bla bla..

Anmeld

5. juni 2012

Kofoed.

Tror desværre ikke du kan gøre noget. netop fordi du ikke er i behandling, så for du ikke hormoner til det.

Anmeld

5. juni 2012

Amagerpigen82

Du kan vente 10 år med at få børn Ellers tror jeg altså ikke der er noget som helst du kan gøre.

Anmeld

5. juni 2012

Nille-pigen

chancerne for at få tvillinger er øget hvis der er tvillinger i familien, hvis du er høj, jo ældre du er og højere BMI... der er ikke så meget man selv kan gøre, hvis man ikke er under homonbehandling...

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

Nille-pigen skriver:

chancerne for at få tvillinger er øget hvis der er tvillinger i familien, hvis du er høj, jo ældre du er og højere BMI... der er ikke så meget man selv kan gøre, hvis man ikke er under homonbehandling...

Hvordan kan det være chancerne er højere hvis man er overvægtig eller høj ?

Anmeld

5. juni 2012

Nille-pigen

Hvordan kan det være chancerne er højere hvis man er overvægtig eller høj ?

det ved jeg faktisk ikke... :/ tror det har noget at gøre med at ens massefylde øger chancen for at løsne flere æg til ægløsningen... læste mig til det her inde   og så har vi tvillinger i familien...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.