Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så syntes jeg sådan set lige at det var tid til en omgang billeder af mine sødeste lille øjesten som jeg elsker højere end noget som helst andet i den her verden og selfølgelig hans farmand
Vi var igår ude og kigge på får, lam og kaniner, det var et hit hos den lille skat...
Je t'aime Silas!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Han er så sød Han er vist vokset en del siden vi så ham Han er ikke så rund som han var
Skønne billeder
Nettemor skriver: Han er så sød Han er vist vokset en del siden vi så ham Han er ikke så rund som han var
Det er helt utroligt hvad der kan ske på 1½ måned altså
Men ja han er begyndt at bruge sin krop helt anderledes efter han er begyndt at gå mere og mere, så han bliver lidt anderledes sat efterhånden heheh
AnnaKJ skriver: Skønne billeder
Tusinde tak skal du have
Muhmi skriver: Det er helt utroligt hvad der kan ske på 1½ måned altså Men ja han er begyndt at bruge sin krop helt anderledes efter han er begyndt at gå mere og mere, så han bliver lidt anderledes sat efterhånden heheh
Eeeej er det allerede halvanden måned siden ?!?! Hold da fast som tiden render..
Men ja der sker noget med de små når de begyndet at udfolde sig fysisk..
Nettemor skriver: Eeeej er det allerede halvanden måned siden ?!?! Hold da fast som tiden render.. Men ja der sker noget med de små når de begyndet at udfolde sig fysisk..
Ja er det ikke vildt som tiden bare flyver fra én lige pludselig? hehe
Det er faktisk ret vildt, jeg synes slet ikke han er så babydellet mere, nu er har han en fin lille drengemave heheh
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128