(marts) Viborg møde mandag den 11 maj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. april 2009

Muffinmus

Er det en dato i kan eller hvad...mette fra BK der var der sidst kan godt den dag hvis i andre også kan...og Trine der jo skal lægge hytte til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2009

MoarViborg

Jamen jeg kan godt d. 11 maj
Skal vi sige kl. 11.00? Håber der er flere der kan! Er det ok jeg inviterer Sabina - kan ikke huske hvilken side hun er på, men vist en af dem du også er på Maria! Hun havde også termin i marts, og fødte en dreng der hedder Mathias

Anmeld

27. april 2009

Muffinmus

more the betterHelt sikkert..

Anmeld

28. april 2009

Muffinmus

Jamen sige til Mette det bliver den mandag så...så skal vi bare høre fra lel de andre. Prøver loisuse inde fra BK også

Anmeld

28. april 2009

MoarViborg

Louise fra Hobro vil også gerne med! skal vi sige det bliver kl. 11.00 til frokost?

Anmeld

28. april 2009

Muffinmus

nøj man staver dårligt med sit ban på arme..kors i hytten
Jamen det kan vi godt sige. skriv lige sms til mig med adressen. 29 24 88 38

Anmeld

29. april 2009

MoarViborg

Adressen er Sct. Mathiasgade 62,3 mf, 8800 Viborg, og mit tlf; 60140546

Anmeld

30. april 2009

Muffinmus

Mette kan ikke alligevel, hun skal til genoptræning med sit bækken,men Louise vil gerne komme

Anmeld

10. maj 2009

MoarViborg

Jeg GLÆDER mig til at se jer i morgen

Det bliver MariaE, Louise fra Hobro, Sabine fra Viborg, Louise og jeg.. mangler jeg nogen??

Hvis I har barnevogne med, må I lige sige det når I ringer på dør-telefonen, så kommer jeg ned og viser jer hvor den kan stå! Desværre bor jeg jo stadig i lejlighed, så bebserne kan desværre ikke stå ude at sove Håber det går alligevel!

Knus herfra

Anmeld

10. maj 2009

Muffinmus

Glæder mig også...har dog lige været afsted med Williams gamle gruppe i dag, med begge unger...super fedt, men kors jeg er træt nu. !5 larmende unger på samme tid er hård kost:-D
Nå, men tager nok bare liften med op til dig, den kan vel godt stå der ikke:-)
Ja, ærgeligt at Mete ikke kunne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.