Jernpiller over sidste salgsdato

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.621 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej piger,.
sOM skrevet, må man så tage jerntilskud hvis de er gået en mdr over salgsdatoen ?

Har nemlig lidt til at ligge men som er en mdr for gamle, men passer lige med at der er nok til min termin, og dem jeg spiser er en smule dyre og ved jeg ikke kommer til at bruge det efter fødslen,.! Så kan jeg spise disse eller har nogle nogle indvenninger her ?

kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Hej piger,.
sOM skrevet, må man så tage jerntilskud hvis de er gået en mdr over salgsdatoen ?

Har nemlig lidt til at ligge men som er en mdr for gamle, men passer lige med at der er nok til min termin, og dem jeg spiser er en smule dyre og ved jeg ikke kommer til at bruge det efter fødslen,.! Så kan jeg spise disse eller har nogle nogle indvenninger her ?

kh

Spørg din læge først

Anmeld

4. juni 2012

pemiro

Anonym skriver:

Hej piger,.

kh

Jeg ved ikke noget mht holdbarheden.
Men hvis jeg var dig ville je ta jernpiller efter fødslen også i lidt tid, da du jo mister en del blod under fødslen bare lige et godt råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.