Bliver aldrig klog på det her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

Guldimaven

Madam Blå skriver:

Det er sikkert modningsveer, som klarer første del af forløbet for dig
Men kan snildt følge dig i, at det er vildt irriterende at have ondt - men ikke ondt nok! Sådan havde jeg det også.

Håber at det her er startskuddet, og du meget snart har din baby i armene!

Tak, det håber jeg også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

LR85

Guldimaven skriver:

Ja, det kunne da være lækkert.. Selvom det er træls lige nu..

Kan virkelig godt forstå dig. 

Håber der sker mere snart

Anmeld

4. juni 2012

Guldimaven

LR85 skriver:

Kan virkelig godt forstå dig. 

Håber der sker mere snart

Taaak, det håber jeg virkelig også!!!

Anmeld

4. juni 2012

CS

Guldimaven skriver:

Sorry for spam piger, men jeg bliver jo sindsyg af det her...

Siden igår, har jeg haft regelmæssige plukveer, her til eftermiddag begyndte de at bide en smule, men ikke noget der var noget, eller altså det var veer, men i den fase hvor de var til at holde ud..

Nu der er det bare ca hver anden, der gør sådan lidt ondt.. Men altså slet ikke ondt nok til at skulle ringe til fg eller andet..

De bliver ved at komme, men de tager ikke ved og bliver til mere en det.. Pisse irriterende! Hvis det skal være nu, så lad mig for sulan da få ondt, og hvis det ikke skal være nu, så gå da væk igen..

Andre der har oplevet dette op til jeres fødsel? Og hvor mange dage varede det så i, før de rigtig tog ved og blev til noget man kan bruge..?

Tak på forhånd.

Jeg tænker du har født inden torsdag - ved ikke hvorfor det kom bare da jeg læste dit indlæg  

Anmeld

4. juni 2012

Guldimaven

CS skriver:

Jeg tænker du har født inden torsdag - ved ikke hvorfor det kom bare da jeg læste dit indlæg  

Hvor håber jeg du har ret!

Anmeld

6. juni 2012

CS

Guldimaven skriver:

Hvor håber jeg du har ret!

Så det torsdag i morgen - glæder mig til at læse din fb

Anmeld

6. juni 2012

Guldimaven

CS skriver:

Så det torsdag i morgen - glæder mig til at læse din fb

Det altså lidt spændende.. Min slimprop er lige gået..

Anmeld

6. juni 2012

CS

Guldimaven skriver:

Det altså lidt spændende.. Min slimprop er lige gået..

Woop woop go fornøjelse

Anmeld

6. juni 2012

morbibi

Guldimaven skriver:

Sorry for spam piger, men jeg bliver jo sindsyg af det her...

Siden igår, har jeg haft regelmæssige plukveer, her til eftermiddag begyndte de at bide en smule, men ikke noget der var noget, eller altså det var veer, men i den fase hvor de var til at holde ud..

Nu der er det bare ca hver anden, der gør sådan lidt ondt.. Men altså slet ikke ondt nok til at skulle ringe til fg eller andet..

De bliver ved at komme, men de tager ikke ved og bliver til mere en det.. Pisse irriterende! Hvis det skal være nu, så lad mig for sulan da få ondt, og hvis det ikke skal være nu, så gå da væk igen..

Andre der har oplevet dette op til jeres fødsel? Og hvor mange dage varede det så i, før de rigtig tog ved og blev til noget man kan bruge..?

Tak på forhånd.

Hvis du ringer til fg og de vil se dig, kan det jo være, at de lige laver en hindeløsning på dig. det er de gode til her i Odense. Bare det at de mæker, giver lidt

Anmeld

6. juni 2012

babymus77

Jeg havde veer rigtige Avs veer, mange timer,.. Men da de tog vandet åbnede jeg mig 7 cm på en time!!! SÅ vil sige det først rigtig kom efter vandet.... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.