sove på maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

samantha1986

Nolle skriver:

okay .. så må jeg "lytte" til maven  

Det gjorde jeg. Jeg elsker at ligge på maven. Synes det er ubehageligt at ligge på ryggen. Men en dag så var det bare ikke rart mere. Og hun sparkede og gjorde ved så tænkte det nok var på tide at stoppe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Muhmi

Nolle skriver:

dejliget - var bange få det kunne skade baby.. 

Det var jeg også da jeg var gravid, men det begyndte så desværre meget hurtigt for mig at blive ubehageligt at ligge på maven, tror jeg var ca. 3½ måned henne... Og jeg sov faktisk elendigt resten af graviditeten pga. af det...

Men jeg læste så at man bare kunne ligge på maven ligeså lang tid man havde lyst og kunne, for babyen er super godt beskyttet

Anmeld

4. juni 2012

Nolle

samantha1986 skriver:

Det gjorde jeg. Jeg elsker at ligge på maven. Synes det er ubehageligt at ligge på ryggen. Men en dag så var det bare ikke rart mere. Og hun sparkede og gjorde ved så tænkte det nok var på tide at stoppe. 

Han spaker helt vildt når jeg ligger på maven, de første 2 min. og så det over, er i uge 23 nu. 

Anmeld

4. juni 2012

Nolle

Muhmi skriver:

Det var jeg også da jeg var gravid, men det begyndte så desværre meget hurtigt for mig at blive ubehageligt at ligge på maven, tror jeg var ca. 3½ måned henne... Og jeg sov faktisk elendigt resten af graviditeten pga. af det...

Men jeg læste så at man bare kunne ligge på maven ligeså lang tid man havde lyst og kunne, for babyen er super godt beskyttet

Jeg pjeler at HADE at ligge på maven, der var bare ikke noget mere træls, men nu kan jeg ikke ligge på andre måder :/

Anmeld

4. juni 2012

Muhmi

Nolle skriver:

Jeg pjeler at HADE at ligge på maven, der var bare ikke noget mere træls, men nu kan jeg ikke ligge på andre måder :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.