Succes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

Muhmi

Kan varmt anbefale at sætte et mørklægninggardin op... Haha...

Silas er for sørste gang i maaaange uger, nu faldet i søvn (for fem minutter siden) FØR klokken 22.00 om aftenen... Helt seriøst jeg troede altså det var en skrøne, men nope, og endda også helt uden sin flaske kamillethe... Hold nu op hvor lækkert, så behøver vi ikke være oppe det halve af natten for at have lidt kvalitetstid sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Mettefpigen

Det hjælper rigtig meget  Lukas sover også omkring 2 timer mere om morgenen efter vi har sat vores op

Anmeld

4. juni 2012

Muhmi

Mettefpigen skriver:

Det hjælper rigtig meget  Lukas sover også omkring 2 timer mere om morgenen efter vi har sat vores op

Årh det vil jeg da glæde mig til i morgen! Silas er ellers begyndt at stå meeeget tidligt op (synes vi) siden det blev sommer hehehe... Så hvis vi kan komme til at sove til klokken 8 i morgen ville det jo bare være super!

Anmeld

4. juni 2012

Mettefpigen

Muhmi skriver:

Årh det vil jeg da glæde mig til i morgen! Silas er ellers begyndt at stå meeeget tidligt op (synes vi) siden det blev sommer hehehe... Så hvis vi kan komme til at sove til klokken 8 i morgen ville det jo bare være super!

Jaaa Lukas stov også op mellem 5-6... En sjældent gang var det kl 7... Men nu sover han til kl 8 og EN ENKELT GANG TIL KL 9!!.. Wauww føler sig helt udhvilet om morgenen

Anmeld

4. juni 2012

Muhmi

Mettefpigen skriver:

Jaaa Lukas stov også op mellem 5-6... En sjældent gang var det kl 7... Men nu sover han til kl 8 og EN ENKELT GANG TIL KL 9!!.. Wauww føler sig helt udhvilet om morgenen

Hooold nu op, det glæder jeg mig til... Så kan det faktisk være at man har øjne når man triller ud af sengen

Anmeld

4. juni 2012

Mettefpigen

Muhmi skriver:

Hooold nu op, det glæder jeg mig til... Så kan det faktisk være at man har øjne når man triller ud af sengen

Jaaa  Efter gardinerne er kommet op kommer han i seng mellem 1930-2000 og står op omkring kl 8  Kan godt være der går et par dage endnu, men er sikker på det nok skal komme

Anmeld

4. juni 2012

Muhmi

Jaaa  Efter gardinerne er kommet op kommer han i seng mellem 1930-2000 og står op omkring kl 8  Kan godt være der går et par dage endnu, men er sikker på det nok skal komme

Juhuuu

Bliver dælme dejligt...

Vi har simpelthen haft rykket vores tid om aftenen, fordi Silas først er faldet i søvn kl. 22-23 stykker, så vi er først gået i seng omkring klokken 1-2 stykker om natten og så er han jo vågnet omkring kl. 6-7 om morgenen, så vi er faktisk ved at være en smule mørbanket og trætte efterhånden... Bliver super at han bare får sovet lidt mere også for hans egen syld, for han er virkelig en dreng der elsker at sove længe, bare ikke når det er så lyst desværre...

Anmeld

4. juni 2012

Mettefpigen

Muhmi skriver:

Juhuuu

Bliver dælme dejligt...

Vi har simpelthen haft rykket vores tid om aftenen, fordi Silas først er faldet i søvn kl. 22-23 stykker, så vi er først gået i seng omkring klokken 1-2 stykker om natten og så er han jo vågnet omkring kl. 6-7 om morgenen, så vi er faktisk ved at være en smule morbanket og trætte efterhånden... Bliver super at han bare får sovet lidt mere også for hans egen syld, for han er virkelig en dreng der elsker at sove længe, bare ikke når det er så lyst desværre...

Åhh der har i da været heldige.. Hahaha vi har haft en dreng der har sovet max 2-3 timer om natten.. Men som jeg siger: Nu tager han revance

Anmeld

4. juni 2012

Janni.

Vi er også glade for vores mørklægnings gardiner. Dog har han haft dem næsten fra dag 1 på et eget værelse. 

for at i får lov til at sove længe imorgen 

Anmeld

4. juni 2012

Muhmi

Mettefpigen skriver:

Åhh der har i da været heldige.. Hahaha vi har haft en dreng der har sovet max 2-3 timer om natten.. Men som jeg siger: Nu tager han revance

Han er også først lige begyndt at sove igennem om natten for ca. to måneders tid siden, før det er han også vågnet de der to-fire gange om natten... så det er bare super rart, det hjalp faktisk at fik sit eget værelse

Ahhh, dejligt for jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.