Av :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

Anonym trådstarter

Manden og jeg hyggede os i går, men AV hvor gjorde det ondt! Jeg er lige omkring min ægløsning, så tænkte på om det evt. er skyld i det? Livmoderhalsen sidder lavt placeret.  

Det var som om han ramte ind i min livmoderhals og der ligesom ikke rigtig var "plads" til ham. 

Andre som har oplevet det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Annana89

Det har jeg faktisk også oplevet på samme sted i min cyklus(også ca omkring ægløsning).

Men sp har vi bare lige taget den med ro i starten og så efter lidt tid har det ligesom "varmet lidt op" og ikke gjort så ondt!

Men det er lidt som du beskriver det at det føles som om at det er livomdermunden/halsen der har været øm og har vi brut stilling hvor han kunne komme dybt har det gjort ondt.

Jeg kan ikke give dig en forklarring, men tror det er noget hormonelt i forbindelse med ægløsningen?!

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

Annana89 skriver:

Det har jeg faktisk også oplevet på samme sted i min cyklus(også ca omkring ægløsning).

Men sp har vi bare lige taget den med ro i starten og så efter lidt tid har det ligesom "varmet lidt op" og ikke gjort så ondt!

Men det er lidt som du beskriver det at det føles som om at det er livomdermunden/halsen der har været øm og har vi brut stilling hvor han kunne komme dybt har det gjort ondt.

Jeg kan ikke give dig en forklarring, men tror det er noget hormonelt i forbindelse med ægløsningen?!

Tak for dit svar

Ja vi tog det også med ro, men det er da bare træls!

Men altså, hvis det er fordi jeg har ægløsning og kan blive graivd, tager vi det med

Anmeld

4. juni 2012

Annana89

Anonym skriver:

Tak for dit svar

Ja vi tog det også med ro, men det er da bare træls!

Men altså, hvis det er fordi jeg har ægløsning og kan blive graivd, tager vi det med

Ja er så ikke klar over om det er "normalt" for umiddelbart kunne det jo være en infektion der gør det hele ømt!

Men altså jeg har oplevet det flere gange og altid lige omkring hvor jeg selv mener jeg skulle ha ægløsning.

Hehe ja så kan man godt "lide" lidt!

Umiddelbart tror jeg det er "normalt", men du skal selvf. nok lige holde øje med at det kun er i din ægløsning og om du ellers har det godt osv.

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

Annana89 skriver:

Ja er så ikke klar over om det er "normalt" for umiddelbart kunne det jo være en infektion der gør det hele ømt!

Men altså jeg har oplevet det flere gange og altid lige omkring hvor jeg selv mener jeg skulle ha ægløsning.

Hehe ja så kan man godt "lide" lidt!

Umiddelbart tror jeg det er "normalt", men du skal selvf. nok lige holde øje med at det kun er i din ægløsning og om du ellers har det godt osv.

Jeg har ingen tegn på at det skulle være en infektion. Men holder selvfølgelig øje med det. 

Udfra mine beregninger, passer det meget godt med ægløsning. Har også haft fertilitets slim i nogle dage. 

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Lige en update

Har slet ikke haft tegn på infeksion og har ikke ondt mere Måske det var pga. ægløsning  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.