Hej :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

Futte92

JAh jeg høre vist til her har termin den 10. Januar

glæder miiig utroligt meget men er dog oss ret nervøs for at miste fordi min mor har mistet 2 gange. men hun var også en del ældre

men i min kærestes familie er der ingen der har tabt så vidt vi ved så håber jeg har fået ldt fra hans familie

døjer også en smule med kvalme, men ingen opkastninger (heldigvis) så håber det er et godt tegn med kvalmen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

FamilenStorm

Futte92 skriver:

JAh jeg høre vist til her har termin den 10. Januar

glæder miiig utroligt meget men er dog oss ret nervøs for at miste fordi min mor har mistet 2 gange. men hun var også en del ældre

men i min kærestes familie er der ingen der har tabt så vidt vi ved så håber jeg har fået ldt fra hans familie

døjer også en smule med kvalme, men ingen opkastninger (heldigvis) så håber det er et godt tegn med kvalmen

Velkommen til...

Jeg har selv termin den 1. Januar..

Bliver hyggeligt at følges ad..

Anmeld

5. juni 2012

kbh-tøs

Tillykke og velkommen til 

Kan godt forstå du glæder dig til uge 12, det er også en skøne milepæl at komme forbi.

Anmeld

6. juni 2012

Missq4

stort tillykke og velkommen til

Anmeld

6. juni 2012

Futte92

så må vi håbe den bette har det godt der inde og bliver ved med det. skal til læge for første gang i morgen det bliver spændende

Anmeld

9. juni 2012

FamilenStorm

Futte92 skriver:

så må vi håbe den bette har det godt der inde og bliver ved med det. skal til læge for første gang i morgen det bliver spændende

Det er jeg sikker på at den har

Gik det godt ved lægen? Er det jeres første?

Anmeld

9. juni 2012

Futte92

jah det gik fint. har fået en tid til den første lægeundersøgelse i næste uge jah det er vores første  

Anmeld

10. juni 2012

FamilenStorm

Futte92 skriver:

jah det gik fint. har fået en tid til den første lægeundersøgelse i næste uge jah det er vores første  

Det er altid spændene med den 1.

Er det selvfølgelig også med nr 2. Men kan godt mærke at det er noget helt andet end 1. gang.. Synes de fleste spekulationer er væk denne gang, plus at man jo så allerede har en lille fis, som tager alt tiden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.