Er det i denne uge vi starter look-a-like??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. marts 2008

Marco2

Blev lidt i tvivl. Kan sgu ikke se om det faktisk er Tynen der er på hendes billede..... 8D

AG - som ikke helt har udtænkt en snedig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2008

Helle30

Ja, er vi ik' enige om at starte i denne uge? Altså der er jo ingen tvang om at være med og det er vel også ok, hvis man lige skal tænke et par dage. Det skal jeg ihvertfald. Hilsen Helle, som er sikker på, det virkelig er Tynen på det billede(C)

Anmeld

10. marts 2008

Tynen

Ja, jeg er da begyndt.. Kom så ind i kampen :)

Trine

Anmeld

10. marts 2008

Grynt

Er også sten sikke på det er Tynen på billedet. Syntes nemlig det er øjnene der gir den væk og ikke de store nødder og det blonde hår ;)8D8D Grynt som tænker og tænker og tænker og som sadvanligt er jeg jo nok lige nødagtigt 2 minutter for sent på den :'(

Anmeld

10. marts 2008

Nadi

Jeg ved sgu heller ikke hvem jeg skal look-a-like (?)

Anmeld

10. marts 2008

Lene76

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Ja, er vi ik' enige om at starte i denne uge? Altså der er jo ingen tvang om at være med og det er vel også ok, hvis man lige skal tænke et par dage. Det skal jeg ihvertfald. Hilsen Helle, som er sikker på, det virkelig er Tynen på det billede(C)[/citat] bare et forslag..... Angelina Jolie:D

Anmeld

10. marts 2008

Tynen

Ej jeg fik lige en åbenbaring!!!!

Kæft det bliver godt når Stella er i seng kl. 20!! Så skal den bare have gas!!!!!

Trine - Nu med look-a-like-plan!!!

Anmeld

10. marts 2008

Helle30

[citat][f][småt]Lene76 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Ja, er vi ik' enige om at starte i denne uge? Altså der er jo ingen tvang om at være med og det er vel også ok, hvis man lige skal tænke et par dage. Det skal jeg ihvertfald. Hilsen Helle, som er sikker på, det virkelig er Tynen på det billede(C)[/citat] bare et forslag..... Angelina Jolie:D[/citat] Hehe, hvad fedter du for?8D. Det er vist 20 kg. og 2 m2 overflødigt maveskind siden, jeg ku' have kørt den igennem som hende. Og så så man lige mig i et Tomb Raider suit - Looool:)) Hilsen Helle, som dog takker for ideen

Anmeld

10. marts 2008

Ny mor

Tynen skriver:

Trine

Ha, ha, Trine, er du ikke lidt hårdtpumpet (C)
Birgitte

Anmeld

10. marts 2008

Helle30

Birgitte (ny mor) skriver:

Tynen skriver:

Trine

Ha, ha, Trine, er du ikke lidt hårdtpumpet (C)
Birgitte

Det må være det, nogle kalder brystspænding - og andre kalder spændende bryster(?):))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.