Søger hun (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
773 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

Kami2122

nogen der skal af med sin hund og vil give dem et dejligt hjem så skriv endelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Sildefisk

måske du skal præsentere lidt hvad du kan tilbyde? eller er det et hundehjem eller??

har ingen hund jeg vil af med men bare for at optimere din annonce

Anmeld

4. juni 2012

Hvem?

nogen der skal af med sin hund og vil give dem et dejligt hjem så skriv endelig

Anmeld

4. juni 2012

Kami2122

Hvem? skriver:

jeg kan tilbyde hunden gode områder lange friske gåture og massereaf god opdragelse , jeg elsker virkelig dyr og håber da på der

en der kan undvære sådan en sød en, jeg bor i egen lejlighed og hvis i har nogen spørgsmål ,så spørg i bare (:

Anmeld

4. juni 2012

TeamRocket

Måske du skal skrive lidt om dig selv.
Hvor gammel er du?
Hvad arbejder du med, og hvor mange timer om dagen er du væk?
Hvilken slags hund er du til? -der er jo virkelig stor forskel på f.eks brugshunde og selvskabshunde.
Hvor mange penge har du råd til at bruge på foder? Det koster jo en del mere at fodre en lab frem for en chihuahua
Har du børn, eller planer om at få nogle snart ?

Anmeld

4. juni 2012

Kami2122

jeg er 17år gammel bliver 18 jeg er igang med uddannelsen som maler.jeg søger selvskabshund er i skole 4timer ca om dagen resten tilbringer jeg derhjemme eller sammen med kæresten som jeg har været sammen med i 14måneder gerne en pelset hund dajeg elsker nusseri (: jeg bor i vejle somsagt i egen lejlighed lige ud til skov og sti (: helst en hund der er lidt lille ca i amstaff højde og nedefter har penge til.foder og dvs. da kæresten og jeg er fælles (: og har ikke planer om børn de næste par år (:/

Anmeld

10. juni 2012

Tanjadamgaard

jeg er 17år gammel bliver 18 jeg er igang med uddannelsen som maler.jeg søger selvskabshund er i skole 4timer ca om dagen resten tilbringer jeg derhjemme eller sammen med kæresten som jeg har været sammen med i 14måneder gerne en pelset hund dajeg elsker nusseri (: jeg bor i vejle somsagt i egen lejlighed lige ud til skov og sti (: helst en hund der er lidt lille ca i amstaff højde og nedefter har penge til.foder og dvs. da kæresten og jeg er fælles (: og har ikke planer om børn de næste par år (:/

Kender en der vil af med hendes hund, dog bortgives den ikke! men det kunne godt være du var interesseret alligevel 

Her er lidt info som hun har skrevet: 

Er der nogle som vil købe en Chihuahua på 2800g. 3 år den 24 november uden stamtavle .. Elsker hygge og at putte hun kan godt med børn .. Hun er lidt hidsig overfor fremmede, men det falder hurtigt af igen  

Anmeld

23. juni 2012

B&J

gå ind under aktive dyrvenner inde på facebook der er tit nogle der søger et nyt hjem til sin hund.... eller kat..

men husk det skal jo være en hund der kan holde sig længe hjemme også for du skal jo arbejde på et tidspunkt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.