Hjælp mig med at huske "Murren"..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

Mine3hjertebørn

Jeg er begyndt at have en sådan murren foran til, det trækker lidt og føles en smule som mens smerter der kommer og går.

Men det går ikke om i lænden, skal det gøre det for at være optakt?

Har været til zoneterapi i dag, så det kan sagtens være det der har sat noget i gang, hvilket det jo også gerne skulle..

Kom frisk hjælp mig med at huske optakten, for kan overhovedet ikke huske hvordan det var de to andre gange..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

2babygirls

Mine3hjertebørn skriver:

Jeg er begyndt at have en sådan murren foran til, det trækker lidt og føles en smule som mens smerter der kommer og går.

Men det går ikke om i lænden, skal det gøre det for at være optakt?

Har været til zoneterapi i dag, så det kan sagtens være det der har sat noget i gang, hvilket det jo også gerne skulle..

Kom frisk hjælp mig med at huske optakten, for kan overhovedet ikke huske hvordan det var de to andre gange..

Sådan var mit. Jeg ignorerede det hele dagen, men tilsidst standsede jeg automatisk op når de kom, og så gik der et lys op for mig.

Anmeld

4. juni 2012

Janni.

Sådan startede min fødsel.  for at der er gang i noget.

Rigtig god fødsel til dig. 

Anmeld

4. juni 2012

Mine3hjertebørn

Tusind tak..

Håber sådan der kan være noget på vej, da jeg skal sættes i gang i morgen tidlig, og vil bare aller aller helst gå i gang selv

Anmeld

4. juni 2012

MariaJ

Jeg mærkede ikke noget i lænden under mine fødsler. Hverken under optakten eller under de rigtige veer, så jeg tror ikke det behøver at betyde noget om du mærker noget i lænden eller kun fortil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.