Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor flot! Stort tillykke!
BigBabyDream skriver: OG JEG FIK ET 10 TAL! AT er en tværfaglig metode eksamen som jeg synes var SÅ svær! Men men men FIK ET 10 TAL! Et dejligt skridt på vejen mod studentereksamen! JUBIIII Jeg er bare SÅ lykkelig og glad!
OG JEG FIK ET 10 TAL! AT er en tværfaglig metode eksamen som jeg synes var SÅ svær! Men men men FIK ET 10 TAL! Et dejligt skridt på vejen mod studentereksamen! JUBIIII Jeg er bare SÅ lykkelig og glad!
rikkeregnbue skriver: Hvor flot! Stort tillykke!
-Sigrid- skriver:
Frk-Lotusblomst skriver: Stort tillykke.. Jeg var selv meget skræmt for AT eksamen for 3 år siden da vi var forsøgskaniner. JEg bestod med et dejligt 12 så jeg kender til den forløsning du lige har fået. hihi..Igen Stort tillykke..
Stort tillykke.. Jeg var selv meget skræmt for AT eksamen for 3 år siden da vi var forsøgskaniner. JEg bestod med et dejligt 12 så jeg kender til den forløsning du lige har fået. hihi..Igen Stort tillykke..
FUCK AT!! haha ej sorry men jeg hader stadig AT fra da jeg gik i gym.
men tillykke med det flotte 10tal
hvor er du god.. tillykke
FrkZier skriver: FUCK AT!! haha ej sorry men jeg hader stadig AT fra da jeg gik i gym. men tillykke med det flotte 10tal
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128