oplevelser på Bornholm :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.669 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

MelikkazMoar

Hej Piger.. Vi skal til bornholm i uge 25 , min kæreste , vores børn på 5 år og 1 år. min søster på 15, og jeg selv..  Vi skal bo i Gudhjem Feriepark.

har i nogle ideer til hvad vi skal lave/skal se ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Team Putte

MelikkazMoar skriver:

Hej Piger.. Vi skal til bornholm i uge 25 , min kæreste , vores børn på 5 år og 1 år. min søster på 15, og jeg selv..  Vi skal bo i Gudhjem Feriepark.

Helligdomsklipperne

Døndalen

Hammerknuden

Hammershus

Opalsøen

Joboland

Østerlars rundkirke

Bornholms middelaldercenter

Svaneke (Mange specialbutikker at opleve)

Dueodde

Vandreture i Almindingen bla. til rokkestenen, ekkodalen og rytterknægten

Nexø sommerfuglepark

Bornholm er super turistvenligt og alle vandrestier er tydeligt markeret med mærker og skilte langs turen

Anmeld

4. juni 2012

TNBC

MelikkazMoar skriver:

ja, bornholm er dejlig(fødselsø) Og folk er altid glad for at være herovre. der er også nogle gange ture med guider, ved ikke om der er nogen lige i den uge. min far laver mange ting herovre(også for børn) hvad er det for nogle datoer i skal være herovre?

Anmeld

4. juni 2012

MortilElias2010

Team Putte skriver:

Helligdomsklipperne

Døndalen

Hammerknuden

Hammershus

Opalsøen

Joboland

Østerlars rundkirke

Bornholms middelaldercenter

Svaneke (Mange specialbutikker at opleve)

Dueodde

Vandreture i Almindingen bla. til rokkestenen, ekkodalen og rytterknægten

Nexø sommerfuglepark

Bornholm er super turistvenligt og alle vandrestier er tydeligt markeret med mærker og skilte langs turen

Jeg ELSKER Bornholm! Min mand gik på knæ med vores søn i mavestolen og friede til mig ved Helligdomsklipperne "Vil du gifte dig med os? " De smukkeste ord nogensinde

Gode bud på øen, der er helt igennem fantastisk

Anmeld

4. juni 2012

TNBC

MortilElias2010 skriver:

Jeg ELSKER Bornholm! Min mand gik på knæ med vores søn i mavestolen og friede til mig ved Helligdomsklipperne "Vil du gifte dig med os? " De smukkeste ord nogensinde

ÅRRRRHHH!! Hvor er det sødt... 

Anmeld

4. juni 2012

Michalala

Jeg kan se der allerede er givet en lang række fine forslag. Det er jo meget natur og ikke mindst strande. De bedste strande er på sydlandet. Evt. Balka eller Dueodde.

Vær obs på at alle ture ikke er lige nemme at gå med barnevogn/klapvogn.

Ved Hammerhavn (mellem sandvig og hammershus) kan man bestille en sejltur, hvor man kommer rundt og ser nogle klipper. Bl.a. løvehovederne. Måske en ide med mindre børn, frem for at gå for meget?

Måske jeres søn på 5 år vil kunne lide rokkestenen i Almindingen

Og så er der selvfølgelig Joboland, som er et sommerland med mange hyggelige græsarealer m.m. til frokostpausen og til forældrene 

I kan også tage en endagstur til Christiansø. Her kan I nok bruge ca. 3 timer over - ved at gå øerne rundt. Komme tæt på fugleliv og måske endda sæler, hvis I er heldige.

Rigtig god ferie

Anmeld

4. juni 2012

Team Putte

MortilElias2010 skriver:

Hvor sødt!

Jeg er oz helt igennem smask forelsket i bornholm! Det er dyrt men fandme en dejlig ø

Anmeld

4. juni 2012

MelikkazMoar

Yurie skriver:

ja, bornholm er dejlig(fødselsø) Og folk er altid glad for at være herovre. der er også nogle gange ture med guider, ved ikke om der er nogen lige i den uge. min far laver mange ting herovre(også for børn) hvad er det for nogle datoer i skal være herovre?

det fra den 17 til 24

Anmeld

4. juni 2012

MortilElias2010

Team Putte skriver:

Hvor sødt!

Jeg er oz helt igennem smask forelsket i bornholm! Det er dyrt men fandme en dejlig ø

Jo tak, kan huske min mand på et tidspunkt sagde at det i det hele blev samme pris som hvis vi tog sydpå en uges tid 

MEN det er det værd, vi boede i et super hyggeligt sommerhus i Nexø og kørte øen for at se alt flere gange 

Anmeld

4. juni 2012

Team Putte

MortilElias2010 skriver:

Jo tak, kan huske min mand på et tidspunkt sagde at det i det hele blev samme pris som hvis vi tog sydpå en uges tid 

MEN det er det værd, vi boede i et super hyggeligt sommerhus i Nexø og kørte øen for at se alt flere gange 

Det er jo meget turist-præget, derfor det er så dyrt.. Men det er klart noget vi skal med lillefisen når hun er lille! Det er så børnevenligt og fordi det er så turistpræget er alle venlige til at hjælpe (De er vist vant til det ) Og det er nemt at komme omkring til tingene og undgå at blive væk i naturen

Vi var afsted de sidste 3 år, med telt så det ik blev så dyrt, og man føler virkelig man har holdt ferie når man kommer hjem fra Bornholm! Tempoet har lige været skruet ned på nulpunktet i en uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.