Så ramte vi termin i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

samantha1986

Ja som overskriften lyder så ramte vi termin i dag. Men der er vist ikke optræk til noget. Slimproppen er gået eller sivet. Den siver nemlig stadig. Det kan de åbenbart godt, og også over flere dage. Og i går oplevede jeg et pres under mave og ned. Føler jeg stadig men ellers er der ikke noget øv øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Frk. Himmelblå

samantha1986 skriver:

Ja som overskriften lyder så ramte vi termin i dag. Men der er vist ikke optræk til noget. Slimproppen er gået eller sivet. Den siver nemlig stadig. Det kan de åbenbart godt, og også over flere dage. Og i går oplevede jeg et pres under mave og ned. Føler jeg stadig men ellers er der ikke noget øv øv

Sender ve-støv afsted til dig! 

Anmeld

4. juni 2012

Nattøs

samantha1986 skriver:

Her er der 45 dage tilbage :-)

Anmeld

4. juni 2012

samantha1986

Frk. Himmelblå skriver:

Sender ve-støv afsted til dig! 

Takker. Håber det hjælper

Anmeld

4. juni 2012

samantha1986

Nattøs skriver:

Her er der 45 dage tilbage :-)

Så er der lige lidt tid endnu. Men allerede der kan man begynde at være utålmodig kan jeg huske

Anmeld

4. juni 2012

cecilie1984

samantha1986 skriver:

Jeg fødte mit andet barn på termins dagen så det kan godt lade sig gøre, ved ved begge mine fødsler gik slimproppen om morgenen på dagen de er født.

Ønsker dig held og lykke når det går i gang, hvis det er første gang så kan jeg fortælle dig det er en KÆMPE oplevelse til trods for smerterne.

Håber ik du kommer til at ligge alt for længe, men heller ik føder ALT for hurtigt som jeg gjorde begge gange, det er heller ik rart. Min første fødsel tog 2 timer og 15 min fra start til slut (30 min fra jeg kom på sygehuset til hun var ude) og anden gang tog det i alt 30 min (14 min fra vi kørte med ambulancen til hun var født på en resteplads)

Så ønsker dig en god fødsel med lidt bedre tid

Anmeld

4. juni 2012

samantha1986

cecilie1984 skriver:

Jeg fødte mit andet barn på termins dagen så det kan godt lade sig gøre, ved ved begge mine fødsler gik slimproppen om morgenen på dagen de er født.

Ønsker dig held og lykke når det går i gang, hvis det er første gang så kan jeg fortælle dig det er en KÆMPE oplevelse til trods for smerterne.

Håber ik du kommer til at ligge alt for længe, men heller ik føder ALT for hurtigt som jeg gjorde begge gange, det er heller ik rart. Min første fødsel tog 2 timer og 15 min fra start til slut (30 min fra jeg kom på sygehuset til hun var ude) og anden gang tog det i alt 30 min (14 min fra vi kørte med ambulancen til hun var født på en resteplads)

Så ønsker dig en god fødsel med lidt bedre tid

Mange tak for det. Både min mor og min lillesøster fødte hurtigt, og min søster fik vist at vide af jordmoder at man føder som ens mor gør. Tror hun var et par timer eller tre om det også.

Jeg tænker slet ikke på om det gør ondt eller ej. Lige nu ligger mit fokus på at hun snart kommer så jeg kan få det godt i min krop igen, for de sidste dage har været et helvede.

Men håber da at hun stadig når at kigge ud i løbet af dagen. Men slimproppen har sivet i tre dage nu, så ved ikke helt om jeg tør regne med noget som helst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.