Hvor mange...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

SS82

Sad ligecog læste en anden tråd her inde ang. Ægløsningstest og hvornår man tester positiv osv. Men der var nogle stykker der der skrev at da de var blevet gravide havde deres ægløsningtestes ikke givet to lige tydlige streger.

Hvr mange er egentlig blevet gravig "på"/ ved hjælp af ægløsningtest?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Aabye

Jeg blev gravid på ægløsnings test.. og på mine tests har stregerne aldrig været lige tydelige.. vi prøvede i 2 mdr inden der var gevinst

Anmeld

4. juni 2012

samantha1986

Altså det er jeg. Men jeg vidste selv godt hvornår jeg havde ægløsning. Tror jeg havde mere udflåd de dage. Og så havde jeg en test liggende og ganske rigtig. Og jeg blev gravid i første forsøg. Dog skal det siges at jeg på det tidspunkt ikke havde taget ppiller i to år. 

Anmeld

4. juni 2012

mny

Vi nåede aldrig så langt som til at bruge ægløsningstest. 

Jeg talte selv frem til den periode jeg burde have det, og ja det havde jeg åbenbart ret godt fat i  For blev stort set gravid med det samme. 

Anmeld

4. juni 2012

SS82

Line - med Bobben skriver:

Jeg blev gravid på ægløsnings test.. og på mine tests har stregerne aldrig været lige tydelige.. vi prøvede i 2 mdr inden der var gevinst

Men det er da forvirrende. For det siges jo at stregerne SKALvære helt ens tydlige eller test stregen tydligere før den er positiv! Men dejligt du blev gravid alligevel ogvså hurtigt.

Anmeld

4. juni 2012

SS82

samantha1986 skriver:

Altså det er jeg. Men jeg vidste selv godt hvornår jeg havde ægløsning. Tror jeg havde mere udflåd de dage. Og så havde jeg en test liggende og ganske rigtig. Og jeg blev gravid i første forsøg. Dog skal det siges at jeg på det tidspunkt ikke havde taget ppiller i to år. 

Tak for dit svar 

Anmeld

4. juni 2012

SS82

mny skriver:

Vi nåede aldrig så langt som til at bruge ægløsningstest. 

Jeg talte selv frem til den periode jeg burde have det, og ja det havde jeg åbenbart ret godt fat i  For blev stort set gravid med det samme. 

Dejligt  Tak for dit svar

Anmeld

4. juni 2012

Aabye

Slott skriver:

Men det er da forvirrende. For det siges jo at stregerne SKALvære helt ens tydlige eller test stregen tydligere før den er positiv! Men dejligt du blev gravid alligevel ogvså hurtigt.

Tjah.. Synes ikke det er lang tid siden der var en der skrev noget om at stregerne IKKE behøvede at være lige tydelige.. Eller sådan noget..

Anmeld

4. juni 2012

SS82

Line - med Bobben skriver:

Tjah.. Synes ikke det er lang tid siden der var en der skrev noget om at stregerne IKKE behøvede at være lige tydelige.. Eller sådan noget..

Nå! Synes ellers at man får tudet ørene fulde med at de skal være lige tydlige eller test stregen tydligere. Forvirrende

Anmeld

4. juni 2012

Aabye

Slott skriver:

Nå! Synes ellers at man får tudet ørene fulde med at de skal være lige tydlige eller test stregen tydligere. Forvirrende

En anelse forvirrende ja.. :s 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.