Så kom lillemanden ud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

Sille86

Hej piger. Så kom lillebror ud d 3 juni kl 19 05. Han vejer 3555 g og er 53 cm lang. Fødslen varede 1 1/2 time og jeg tog selv imod ham (pave stolt) vi kom hjem kl 23 og nyder nu vores lille vidunder.. Fødselsberetning og billeder kommer snarest. Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stort tillykke!! Vh stine

Anmeld

4. juni 2012

M&R

Igen igen:-) kæmpe tillykke med ham:-)

Anmeld

4. juni 2012

female

Tillykke!

Anmeld

4. juni 2012

lio

Sille86 skriver:

Hej piger. Så kom lillebror ud d 3 juni kl 19 05. Han vejer 3555 g og er 53 cm lang. Fødslen varede 1 1/2 time og jeg tog selv imod ham (pave stolt) vi kom hjem kl 23 og nyder nu vores lille vidunder.. Fødselsberetning og billeder kommer snarest. Knus

Meget stort tillykke her også  

(kan du så ikke lige videre sende alt den vestøv du har til overs til os andre??)

Anmeld

4. juni 2012

Sille86 skriver:

KÆMPE stort tillykke med familieforøgelsen. Hvor er det vildt, at du selv har taget imod ham! Hvor skulle du føde?

Jeg glæder mig til billeder og fødselsberetning. 

Held og lykke og tusindvis af tanker fra ***

Anmeld

4. juni 2012

MortilAlmaogNohr

Stort tillykke med ham.

Anmeld

4. juni 2012

LotusCPH

Hvor er det bare skønherligt Tillykke med den lille fyr Lækker lækkerhapsedreng

Skønt det bare gik som smurt Ku man få lidt af det held ?

Anmeld

4. juni 2012

Team Putte

Sille86 skriver:

Iiiiih KÆMPE tillykke herinde oz

Han er lækker og fin og lige til at spise Synes godt nok du har været heldig med dine fødsler at de ik tager længere tid! Håber så inderligt du kan smitte lidt af på mig

Anmeld

4. juni 2012

MorTilDenDejligste

kæmpe tillykke med lillemanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.