Octonauts / Spruttepatruljen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.957 visninger
38 svar
1 synes godt om
4. juni 2012

Anasmor

Jeg har en veninde som sammen med hendes mand skulle holde dåb for søde Frode idag. Hun er simpelthen SÅ sød, så aftalte at jeg leverede kagen til festen hvis bare at jeg fik frie hænder... det måtte dog gerne handle om noget med vand, og en masse farver...

Havde dog overhovedet ikke forberedt noget som helst i går aftes, så startede på på pynten kl 19.30, og var færdig kl 03.30....

Dét skal man lade være med... bare et velment råd... men summa summarum, kagen blev færdig og jeg var tilfreds med resultatet...

Her er min version af en anderledes dåbskage som hun heldigvis blev rigtig glad for

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Isabella_mor

Den er VIRKELIG flot. Wow siger jeg bare

Anmeld

4. juni 2012

Anasmor

isabellamor skriver:

Den er VIRKELIG flot. Wow siger jeg bare

Anmeld

4. juni 2012

Kløver

Wauw den er flot
Hvordan har du lavet fiske ubåden ? Er den massiv eller hul indeni, hvordan har du gjort ?

Anmeld

4. juni 2012

Anasmor

Maja84 skriver:

Wauw den er flot
Hvordan har du lavet fiske ubåden ? Er den massiv eller hul indeni, hvordan har du gjort ?

Undervandsbåden er lavet i RKT, og efterfølgende overtrukket to gange med fondant

Og Tak

Anmeld

4. juni 2012

Kløver

Anasmor skriver:

ljejegnnynysgerrig

Undervandsbåden er lavet i RKT, og efterfølgende overtrukket to gange med fondant

Og Tak

Nu jeg nysgerrig, hvad er rkt? Har kun prøvet at arbejde med fondant og en smule med icing

Men den er dælen dulme godt lavet. Sikker på den vagte stor glæde

Anmeld

4. juni 2012

ønskebørn74

Anasmor skriver:

Jeg har en veninde som sammen med hendes mand skulle holde dåb for søde Frode idag. Hun er simpelthen SÅ sød, så aftalte at jeg leverede kagen til festen hvis bare at jeg fik frie hænder... det måtte dog gerne handle om noget med vand, og en masse farver...

Havde dog overhovedet ikke forberedt noget som helst i går aftes, så startede på på pynten kl 19.30, og var færdig kl 03.30....

Dét skal man lade være med... bare et velment råd... men summa summarum, kagen blev færdig og jeg var tilfreds med resultatet...

Her er min version af en anderledes dåbskage som hun heldigvis blev rigtig glad for

den er jo bare fantastisk!!! du er hvirkelig en stor kage kunstner!!!

Anmeld

4. juni 2012

Dot D

Superflot Stinna

Anmeld

4. juni 2012

2babygirls

Anasmor skriver:

Hold nu k*ft den kage er perfekt.
Thumbs up siger jeg bare!

Anmeld

4. juni 2012

1974

Wow

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.