misdannelsesscanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.236 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej Alle...

ja, så er det tid til misdannelsesscanning her på tirsdag...

vi snakkede i starten om at vi gerne ville vide køn, og ville købe en 3D scanning også...

men nu vil kæresten pludselig ikke vide kønnet alligevel, og det vil jeg inderst inde gerne...

hans begrundelse er at han ikke tror på dem, og ikke vil "skuffes"....

nogle gode råd til en løsning??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Sara.

Anonym skriver:

Hej Alle...

vi snakkede i starten om at vi gerne ville vide køn, og ville købe en 3D scanning også...

men nu vil kæresten pludselig ikke vide kønnet alligevel, og det vil jeg inderst inde gerne...

Hvis i køber en 3D scanning så ville jeg bare vente til den (for mandens skyld).

De kan jo tage fejl til misdannelsesscanningen... der kan også være mulighed for at de slet ikke kan se det eller tør komme med et bud.

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

Sara. skriver:

Hvis i køber en 3D scanning så ville jeg bare vente til den (for mandens skyld).

De kan jo tage fejl til misdannelsesscanningen... der kan også være mulighed for at de slet ikke kan se det eller tør komme med et bud.

han vil heller ikke have sådan en alligevel... han vil slet ikke vide kønnet...

og synes heller ikke det er fedt at vide det alene

Anmeld

3. juni 2012

Sara.

Anonym skriver:

han vil heller ikke have sådan en alligevel... han vil slet ikke vide kønnet...

og synes heller ikke det er fedt at vide det alene

Hvis det er fordi han tror at de kan tage fejl ved en 3D scanning, så er jeg næsten sikker på at det er så tæt som 100 % sikkert som det kan blive.

Hvis det fordi han synes at det er spændende at vente, tjah.... så må i blive enige. Du er vel ca lidt under halvvejs, så du har lidt tid til at overtale ham til en 3D scanning  

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

Sara. skriver:

Hvis det er fordi han tror at de kan tage fejl ved en 3D scanning, så er jeg næsten sikker på at det er så tæt som 100 % sikkert som det kan blive.

Hvis det fordi han synes at det er spændende at vente, tjah.... så må i blive enige. Du er vel ca lidt under halvvejs, så du har lidt tid til at overtale ham til en 3D scanning  

han kan desværre ikke komme med en dybere forklaring på det, men siger bare at han ikke vil vide det

selvfølgelig kan jeg godt følge ham i at det vil blive spændende uden at vide køn... synes jeg også...

men ved min første vidste jeg det heller ikke... så synes da en 3D kunne være morsom...

jeg er 19+2, så det må være 20. uge og halvvejs... har ikke så meget forstand på det der

Anmeld

3. juni 2012

Mom2

Anonym skriver:

Hej Alle...

Min mand sagde fra starten at han ikke ville kende kønnet, men jeg ville gerne, så har lidt stået i samme situation..
Han sagde dog at jeg gerne måtte få det at vide, hvis jeg virkelig gerne ville, men jeg blev enig med mig selv om, at det var bedst ikke at få det at vide, fordi jeg ikke ville kunne holde mund i så mange måneder...
Jeg tog den beslutning inden vi tog til MD scanning, det viste sig dog, at vi slet ikke kunne få noget at vide om kønnet til MD da navlestrengen lå i vejen..!!..

Jeg gik ikke fra MD scanning og var skuffet fordi jeg ikke kunne få kønnet at vide, da det vigtigste for mig var at mit barn var sundt og rask og at alt var som det skulle være.
Og har det fint med, ikke at kunne købe ind efter køn da jeg ikke er til lyserøde og lyseblå børn alligevel.. Synes faktisk det er sjovt og spændende ikke at vide hvad det er, andet end at det er er sundt og rask barn, men vil sige at hvis du slet ikke kan leve i uvished om kønnet, så ville jeg klart vælge at få det at vide..

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

Christina9870 skriver:

Min mand sagde fra starten at han ikke ville kende kønnet, men jeg ville gerne, så har lidt stået i samme situation..
Han sagde dog at jeg gerne måtte få det at vide, hvis jeg virkelig gerne ville, men jeg blev enig med mig selv om, at det var bedst ikke at få det at vide, fordi jeg ikke ville kunne holde mund i så mange måneder...
Jeg tog den beslutning inden vi tog til MD scanning, det viste sig dog, at vi slet ikke kunne få noget at vide om kønnet til MD da navlestrengen lå i vejen..!!..

Jeg gik ikke fra MD scanning og var skuffet fordi jeg ikke kunne få kønnet at vide, da det vigtigste for mig var at mit barn var sundt og rask og at alt var som det skulle være.
Og har det fint med, ikke at kunne købe ind efter køn da jeg ikke er til lyserøde og lyseblå børn alligevel.. Synes faktisk det er sjovt og spændende ikke at vide hvad det er, andet end at det er er sundt og rask barn, men vil sige at hvis du slet ikke kan leve i uvished om kønnet, så ville jeg klart vælge at få det at vide..

tusind tak for dit indlæg...

jeg har det faktisk på helt samme måde som dig...!!

ville ikke kunne holde min mund hvis kun jeg vidste noget...

og det vigtigste er netop at barnet er sundt og raskt, så kan kønnet være fuldstændigt ligemeget, det vil ikke ændre på min kærlighed...

så måske jeg bare skulle tage en dag af gangen....

ville ikke dø af at gå og glæde mig uden at få kønnet af vide 

Anmeld

3. juni 2012

Mom2

Anonym skriver:

tusind tak for dit indlæg...

jeg har det faktisk på helt samme måde som dig...!!

ville ikke kunne holde min mund hvis kun jeg vidste noget...

og det vigtigste er netop at barnet er sundt og raskt, så kan kønnet være fuldstændigt ligemeget, det vil ikke ændre på min kærlighed...

så måske jeg bare skulle tage en dag af gangen....

ville ikke dø af at gå og glæde mig uden at få kønnet af vide 

Nej nemlig også derfor jeg valgte ikke at få noget at vide...

Synes du skal tage en dag ad gangen, specielt hvis du godt kan leve uden at få kønnet at vide. Så får manden også lov at bestemme noget, er jo ikke meget vi lader dem bestemme i forvejen

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

Christina9870 skriver:

Nej nemlig også derfor jeg valgte ikke at få noget at vide...

Synes du skal tage en dag ad gangen, specielt hvis du godt kan leve uden at få kønnet at vide. Så får manden også lov at bestemme noget, er jo ikke meget vi lader dem bestemme i forvejen

hehe nej, du kan selvfølgelig godt have ret i hvad du siger...

jeg tager i forvejen en dag af gangen da lægerne ikke kan finde ud af hvad der er galt siden min meget foruroligende træthed og udmattelse...

men du kører måske efter samme princip som mig når det har med børn at gøre?? " kæft, trit og retning" ??

Anmeld

3. juni 2012

Mom2

Anonym skriver:

hehe nej, du kan selvfølgelig godt have ret i hvad du siger...

jeg tager i forvejen en dag af gangen da lægerne ikke kan finde ud af hvad der er galt siden min meget foruroligende træthed og udmattelse...

men du kører måske efter samme princip som mig når det har med børn at gøre?? " kæft, trit og retning" ??

Det er ikke fordi du ikke får jern nok, at din blosprocent er for lille??

Altså jeg synes selv jeg er god til at lade ham være med til at bestemme, gav ham bl.a. retten til at bestemme hvilken af de to barnevogne vi havde set på det skulle være.. men nogen ting har jeg en meget fast mening om, og de ting står ikke til at diskutere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.