Anonym skriver:
Hej Alle...
ja, så er det tid til misdannelsesscanning her på tirsdag...
vi snakkede i starten om at vi gerne ville vide køn, og ville købe en 3D scanning også...
men nu vil kæresten pludselig ikke vide kønnet alligevel, og det vil jeg inderst inde gerne...
hans begrundelse er at han ikke tror på dem, og ikke vil "skuffes"....
nogle gode råd til en løsning??
Min mand sagde fra starten at han ikke ville kende kønnet, men jeg ville gerne, så har lidt stået i samme situation..
Han sagde dog at jeg gerne måtte få det at vide, hvis jeg virkelig gerne ville, men jeg blev enig med mig selv om, at det var bedst ikke at få det at vide, fordi jeg ikke ville kunne holde mund i så mange måneder...
Jeg tog den beslutning inden vi tog til MD scanning, det viste sig dog, at vi slet ikke kunne få noget at vide om kønnet til MD da navlestrengen lå i vejen..!!..
Jeg gik ikke fra MD scanning og var skuffet fordi jeg ikke kunne få kønnet at vide, da det vigtigste for mig var at mit barn var sundt og rask og at alt var som det skulle være.
Og har det fint med, ikke at kunne købe ind efter køn da jeg ikke er til lyserøde og lyseblå børn alligevel..
Synes faktisk det er sjovt og spændende ikke at vide hvad det er, andet end at det er er sundt og rask barn, men vil sige at hvis du slet ikke kan leve i uvished om kønnet, så ville jeg klart vælge at få det at vide..
Anmeld