Våd flyverdragt - byttes?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.159 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. januar 2008

Kloster

Her i efteråret købte jeg en Color Kids flyverdragt ved Sports Master. Den har været vasket et par gange (uden skyllemiddel), men så vaskede min mor den... Med skyllemiddel...
Og nu hvor der er kommet sne, kan jeg mærke at Mads er våd på bagen, når han kommer ind :(

Skal jeg tage op til Sports Master med den og prøve at få den byttet?
Skal jeg glemme det og håbe på, sneen snart går væk?

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2008

Honningblomst

Uha, den er svær.:S
I er jo egentlig selv "skyld i" at den ikke virker, men på den anden side så går sports master jo nok ikke konkurs pga I får en nu dragt.
Hvad synes du selv..*S*
Tror dog snart sneen er væk igen eller jeg håber måske mere.
Knus Eva..

Anmeld

6. januar 2008

Nan

Jeg synes du skal sige tak til din mor fordi hun har vasket dit tøj og bagefter høre Sports Master om u kan få den byttet. Hvo intet vover...

Anmeld

6. januar 2008

Heidi.

Hello...

Jeg ville nok gå op i sportsmaster og "spille dum".... Der sker jo intet ved at prøve...
Og så ville jeg undlade at lade mor vaske igen8(

Anmeld

6. januar 2008

Smølf

Hej,

Jeg ville nok ikke kunne få mig selv til at gå op med den, hvis jeg selv var skyld i, at den er i stykker.
Jeg tror jeg ville låne en ny flyverdragt eller købe en billigt til resten af sæsonen.

Kh Netapige

Anmeld

6. januar 2008

Nemesis

prøv dog sportsmaster..og ellers køb en dåse tekstil imprægnering og giv den en ordentlig tur - udenfor :-)
:)Sisse

Anmeld

7. januar 2008

Doktor Doolittle

Eller vask i sådan noget Gore-Tex vask, det fungerer fint for os :) Min mor har lavet samme nummer med Theos flyverdragt, den er næsten ok nu, lækker kun hvis det er VIRKELIG vådt og vi er længe ude ;)
Jeg ville heller ikke kunne få mig til at gå ned med den.
Knus Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.