Selvstændig indenfor hjemmeservice.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. april 2009

wamse

nogen der har nogle erfaringer omkring dette? Her i huset blev vi begge fyret pga krisen, hvilket selvfølgelig presser os vildt økonomisk. Men jeg overvejer så selv at starte op indenfor hjemmeservice, har erfaring indenfor rengøring.Jeg ved godt at det ikke er den store guld-grube, men tilgengæld er jeg min egen lykkes-smed så. Men hvor "svært" er det at starte op? Ved godt der er professionelle man kan spørge om dette, og det gør jeg også mandag, men vil godt høre fra alm. dødelige mennesker også ;-D Jer som bruger hjemmeservice, hvad giver i i timen for det?? Det er jo tid til ny-tænkning Har søgt div ledige stillinger indenfor området, men det er sjælden ret mange timer de kan tilbyde med det samme. Idéen er også at jeg har en 13 årig søn, der hjertens gerne vil tjene penge, og han er stabil, så der ville jo være noget for ham også. Jeg har min mands fulde opbakning i dette.
Kh Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2009

Bastian

Jeg kender intet til at starte virksomhed op, og har aldrig brugt hjemmeservice, men det lyder spændende :-)

Inden for mit arbejde kender jeg et par stykker, der formidler fritidsjob til unge. Du skal være opmærksom på, at der er ret skrappe regler for hvad 13-årige må arbejde med. De kan stort set ikke finde job til unge under 15 år, fordi der er så lidt de må. Men mon ikke LO kan hjælpe dig med reglerne for det?

Held og lykke med det, det bliver rigtig spændende at høre om det videre forløb

Anmeld

26. april 2009

wamse

Tænkte også mere at han kunne omdeler reklame for mig, og måske tage med på nogle af opgaverne fx hvis man havde en skole eller lignende. Men jeg vil da klart forhøre mig nærmere omkring mulighederne indenfor dette område.

Anmeld

26. april 2009

Tina2

Min mand og jeg har eget firma.... Rengøring, vinduespolering og handyman-arb.
Vi er 5 i firmaet ialt...

Er jo godt nok ikke helt det samme, vi er gået over til kun at ha erhvervsservice, det er det der er flest penge i....

I skal bare ha en masse reklame ud alle steder) Er jo heller ikke det allerdyreste at starte op iøvrigt.....

Ville bare lige ønske dig held og lykke, da det jo ikke er det samme, da vi ikke har hjemmeservice....

Min gl kollega har "kone-service" og hun tager ud til folk og gør alt muligt... Ordner kartofler/aftensmad, gør rent/pudser vinduer, arrangerer børnefødselsdag osv og det var lidt af et sats om det kunne køre, men det kan det sagtens, hun har nok at se til:-)
Mener hun tager 255 kr i timen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.