Hvad skal jeres barn hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

Jannieb

MorDk skriver:

Til jer som KENDER kønnet og har valgt navn!

Vores lille pige skal hedde:

Freya Alberte ( Daglig tale... bare Freya) Og der ER 100% fastlagt!

Sådan var det også med vores søn... og JO han lignede en Victor

Vores lille dreng skal hedde William    Det var det eneste navn vi begge kunne blive enige om.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

DitteMarie

Har termin om 2 1/2 uge og er stadig blank i forhold til hvad lillebror skal hedde- men mon ikke navnet dukker op 

Anmeld

4. juni 2012

lio

LR85 skriver:

ville ikke vælge et fast navn på forhånd, da barnet kan ligne nget helt andet, og så har man selv svært ved det og familien og vennerne evt gå og kalde det et navn, som bare slet ikke passede.

Vi troede vores dregn skulle hedde Emil, og han lignede bare overhoved IKKE en Emil.

Så har forslag, men absolut ikke fastlagt mig på noget.

Den fejl lavede min søster.... Så jeg havde skrevet Sophia på billeder men det blev ændret til en Anna.

(dog synes jeg selv aldrig at baby'er ligner noget navn, så jeg var ikke helt forståene til at starte med)   Som søster er jeg nok til tvær..

Anmeld

4. juni 2012

Emily2012<3

Vi blev enige om at vores barn skulle hedde Emily hvis det var en pige allerede da jeg var omkring 10 uger henne..

Det var det eneste vi kunne blive enige om.. Så derfor var vi så heldige at det var en pige.. 

Og hun ligner bare en Emily.. Vores fantastiske diva.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juni 2012

Levi&LilysMor

Vi havde besluttet os længe inden vi fandt ud af jeg var gravid, og det var kun drengenavn vi havde snakket om. Vi var så heldige at få vores lille ønskedreng og han hedder Levi ( udtales på engelsk )

Hvis vi får en dreng næste gang igen har vi nogle navne vi har tænkt lidt på : Luca, Milo,Theo, Theodor, Liam, micko

Og til en pige:  Leonora, Rose, Lucka, Megan, eller Lilly

Anmeld

4. juni 2012

MMOGM

MorDk skriver:

Inde i min mave gemmer sig der en lille Marcus  

Anmeld

4. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Her bliver det en Melissa

Anmeld

4. juni 2012

TrineMine86

Ønskebarnet12 skriver:

Vi skal have en lille dreng, og det er bestemt at han skal hedde Elias men vi vil stave det (Elyas) :-)

Elias er et smukt navn, men hvorfor vil i dog stave det Elyas? tror desværre folk kommer til at udtale det forkert, jeg læser og udtaler det som et y og ikke et i, og det samme gjorde kæresten  bare lige for at nævne at jeg tror jeres søn desværre vil komme til at skulle stave sit navn hver gang, for ellers vil folk stave det med i.

men det er jo bare en mening af mange hihi

mvh Trine (som ikke kan forstå at mange vil stave deres børns navne så mærkeligt som muligt )

Anmeld

4. juni 2012

sommer1988

Vi har lige navngivet vores søn. Han hedder Liam

Anmeld

4. juni 2012

MortilElias2010

Da vi havde været til kønsscanning og en lille uges tid senere hed vores lille dreng i maven Elias og det ændrede sig ikke  Han ER indbegrebet af Elias   Indtil KS (kønsscanning) hed han Spunk.

Havde han været en pige, skulle hun hedde Lotus og skulle det ske vi får en pige i fremtiden er jeg nu splittet mellem Lotus og Silke   Hælder mest til Silke da jeg forestiller mig at kalde på dem ude i haven: Eliaaaas og Silkeee, vi skal spiiiise!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.