Er så urolig for min lille dreng uge 37

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Er enig med dem der siger fødegang NU...

vores dreng blev stille fordi jeg var i fødsel også selvom veerne ikke var slemme...

så helt klart ring til dem og sig det som det er at du er bange for om han har det godt derinde og sig det med levertallene så kommer du ind og bliver kigget og lyttet på... Det er vist meget sjældent at de afviser at se en på FG hvis man ringer og er nervøs for den lille i maven...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

DianaRJS

stud mor skriver:

Jeg må lige af med lidt luft..

Jeg går til tjek på sygehuset 2 gange om ugen fordi jeg har alt for høje lever. Lægerne mener jeg har graviditets kløe (selvom jeg ikke klør)

De overvejede at sætte mig igang i fredags, men alle andre prøver, skaninger og CTG var rigtigt fint. Så jeg har fået nogle piller som skal få min lever til at virke normalt igen.

Imorgen skal jeg på sygeuset igen hvor nogle lever læger skal kigge på mig og skanne lever mv. + undersøgelser om den lille stadig har det godt. Jeg syntes babyen har været meget stille idag og frygter sådan at han har det dårligt.. Hvis de levertal ikke er faldet MEGET imorgen vil jeg håbe de sætter mig igang.. Jeg er så urolig for at det skal påvirke min lille baby.

Er der nogle der har prøvet noget ligende og måske har nogle opmuntrende ord... 

jeg havde gravidtets klør og forhøjet levertal og blev sat igang i uge 34+6 da de kunne se det begyndte at svække ham..

de sammenligner fra gang til gang, og ud fra det tager de en beslutning. det er meget normalt de små er mindre livlige i slutningen af graviditeten, da der jo er mindre plads at boltre sig på, så synes du skal prøve at slappe af, og selv bare det mindste puf er tegn på baby har det fint men blvier du alt for nervøs så ting til fg hellere end gang for meget end en for lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.